//
کدخبر: ۲۷۶۳۶۵ //

لاغری و زیبایی در کنار یکدیگر تجربه کنید!

موثرترین ماده ای که در هل وجود دارد که افراد با مصرف آن می توانند روند چربی سوزی و لاغری خود را افزایش دهند، ماده ای به نام فیبر است. همین ماده ی مفید به علاوه ی ویتامین موجود در هل می تواند به زیبایی و سلامت شما کمک بزرگی کند.

لاغری و زیبایی در کنار یکدیگر تجربه کنید!

مسلماً بسیاری از ما تاکنون به روش های مختلفی از لاغری فکر کرده ایم و به دنبال راهکارهایی بوده ایم که کمترین آسیب را به سلامت ما وارد کند، اما تا به حال در مورد لاغری با هل چیزی شنیده اید؟

این ماده ی خوش عطر و جادویی علاوه بر لاغری و کاهش وزن دارای خواص و فواید جادویی بسیار زیادی است که میتواند سلامت و زیبایی پوست و موی شما را به تدریج تامین کند!

همه ی ما هل را به واسطه ی رایحه ی متبوع می شناسیم و در بیشتر دسرها، شیرینی ها و نوشیدنی ها و...طعم آن را یز چشیده ایم. هل دارای مقدار زیادی ویتامین C میباشد و به تدریج باعث افزایش گردش خون  در بدن انسان میشود و همین موضوع نیز علاوه بر آنکه روند لاغری و کاهش وزن را سریعتر میکند باعث درخشان تر شدن پوست صورت و تقویت پیاز مو میشود.

هل

موثرترین ماده ای که در هل وجود دارد که افراد با مصرف آن می توانند روند چربی سوزی و لاغری خود را افزایش دهند، ماده ای به نام فیبر است.

همین ماده ی مفید به علاوه ی ویتامین  موجود در هل می تواند به زیبایی و سلامت شما کمک بزرگی کند.

مصرف هل در دوران بارداری

هل جز مواد موثر در لاغری میباشد که دارای محدودیت های زیادی نمیباشد. شاید اکنون برای برخی از بانوانی که به تازگی حامله شده اند این سوال پیش آید که آیا میتوان در دوران بارداری نیز از هل استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که هل جز معدود مواد چربی سوزی است که با اندازه ی استاندارد آن در دوران بارداری میتوان به سلامت مادران نیز کمک کرد، چرا که هل می تواند میزان کلسترول بد خون را تا حد زیادی کاهش دهد و این موضوع باعث میشود تا مادران دچار اختلالات شایع دوران حاملگی همچون فشار خون نشوند و از طرفی دیگر قند خون آنان نیز تنظیم میشود.

هل برای درمان بیماری های گوارشی همچون موارد زیر نیز بسیار مفید است:

  •  معده درد
  • سوزش معده
  •  حالت تهوع
  • اسهال و....

مصرف هل در دوران میانسالی

ناگفته نماند که این خواص و ویژگی های هل برای افراد میانسال و کسانی که در سنس بالا دچار افزایش وزن میشوند نیز بسیار مفید است؛ چرا که اکثر افراد میانسال به دلیل مکانیزم و عملکرد سیستماتیک بدنشان ممکن است دچار افزایش وزن شوند و این موضوع کاملاً طبیعی است اما عوارض حاصل از افزایش وزن در سنین بالا بسیار خطرناک است و درصد بسیاری از مرگ و میر های ناشی از مشکلاتی همچون فشار خون بالا و قند و کلسترول و... ارتباط مستقیمی با افزایش وزن دارند و بیشتر پزشکان توصیه میکنند تا افراد مسن حتماً به فکر کنترل وزن و لاغری خود با استفاده از روش های کم خطر باشند.

یکی از روش های کم خطر لاغری که دارای فواید بسیار زیادی برای سلامت افراد می باشد، استفاده از داروی گیاهی لاغری همچون هل است. شاید برای یک فرد میانسال سخت باشد تا دارو های بد طعم و بدبوی لاغری را تحمل کند حتی اگر ضرر و زیان بسیار کمی داشته باشد اما هر جزء آن دسته از معدود موادی می باشد که علاوه بر تامین سلامت افراد به لاغری آنها کمک می کند و شادابی پوست و مو را نیز به تدریج به آنها باز میگرداند.

لاغری و سلامت با خواص مختلف هل در طب سنتی

شاید به خاطر داشته باشید که بیشتر افراد قدیمی و کسانی که با طب سنتی آگاهی داشتند در گذشته توصیه می کردند که هنگامی که افراد دچار سردی می شوند و در فصول سرد سال دچار مشکلاتی همچون سردی و درد های مفصلی میشوند حتما از دمنوش هل و عسل و یا همان چای عسل استفاده کنند؛ چرا که چنین نوشیدنی هایی باعث ایجاد گرمی و بالا رفتن حرارت بدن می شوند.

همین موضوع نیز ارتباط مستقیمی با کاهش وزن و لاغری دارند را که برای کاهش وزن باید از مواد گرمی زایی استفاده کرد حرارت بدن را افزایش دهند و هل به خوبی می تواند این حرارت را در بدن ایجاد کند.

از دیگر خواص هل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. هل جز مواد خواب آور و شادی بخش به حساب می آید.
  2. هل در طب سنتی باعث از بین رفتن احساس خمودگی و افسردگی افراد میشد.
  3. کسانی که دچار بیماری هایی همچون سردرد ،سرماخوردگی، سینوزیت و... میشوند میتوانند از دمنوش هل و عسل استفاده کنند.
  4. هل دارای مقدار زیادی تونیک و ملین است که می تواند درکوتاه مدت شادابی و طراوت پوست افراد را چند برابر کند و در از بین بردن لک های پوستی نیز نقش موثری را ایفا میکند.
  5. کسانی که دچار بیماری های لثه و زخم های دهانی همچون آفت میباشند میتوانند از هل استفاده کنند.
  6. در طب سنتی آمده است که این ماده خوش عطر و بو تاثیر بسزایی در درمان بیماری سنگ کیسه صفرا دارد
  7. هل یک ماده ی بسیار معجزه آسا برای دفع سموم بدن و درمان انواع مسمومیت ها است.
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۳۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان