//
کدخبر: ۱۰۶۵۶۰ //

رژیم موز و تاثیر آن بر تناسب اندام

شاید از متخصصین تغذیه زیاد شنیده باشید که موز حاوی مقدار زیادی قند است و باعث چاقی می‌گردد

رژیم موز و تاثیر آن بر تناسب اندام
به گزارش فرتاک نیوز،

. در صورتیکه موز وقتی باعث چاقی می‌شود که شما بدون توجه به میزان کالری دریافتی بدن و در ترکیب با چربی‌ها آن را مصرف کنید. اگر شما مواد غذایی چرب مصرف نمی‌کنید می‌توانید موز را در برنامه رژیم تان قرار دهید زیرا در این حالت شیرینی موز به سلول‌های چربی متصل نمی‌شود و باعث چاقی نمی‌گردد. استفاده از این میوه هضم را بهتر می‌کند، سموم اضافی بدن را از بین می‌برد و باعث درخشش پوست می‌شود. امروز چگونگی لاغری سریع با خوردن موز را با شما در میان می‌گذاریم که به رژیم موز شناخته می شود:

مزایای میوه‌ی موز

    موز برای تقویت قلب و استخوان‌ها، کلیه‌ها و سیستم عصبی شما بسیار مفید است و خلق و خو و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

    سرشار از پتاسیم است. دارای ویتامین B و منیزیم است که شامل چربی و کلسترول نمی‌شود.

    موز می‌تواند به ترشح هورمون سروتونین یا همان هورمون شادی در بدن کمک کند. بنابراین در هنگام استفاده از این رژیم دچار ناراحتی و افسردگی نمی‌شوید.

منوی اصلی لاغری در سه روز با موز

۳ تا ۵ موز را با ۳ یا ۴ فنجان شیر کم چرب مخلوط کنید و میل کنید. اگر به شیر علاقه ندارید از شیر بادام استفاده کنید. حتی می‌توانید از ماست ساده نیز استفاده کنید. آنها را به صورت مخلوط یا جدا می‌توان استفاده کرد. می‌توانید یک موز را با یک فنجان شیر و چند قطعه یخ مصرف کنید.

منوی لاغری در ۷ روز با موز

این منو علاوه بر لاغری می‌تواند یک پاک کننده ی طبیعی برای بدنتان نیز باشد. پس موز، چای سبز و دو عدد تخم مرغ را آماده بگذارید.در هر روز این رژیم علاوه بر موز هر میزانی که می‌توانید چای سبز بنوشید. برای جبران پروتئین تخم مرغ بخورید. بعد از اتمام رژیم به تدریج به عادت غذایی سابق‌تان باز گردید. از خوردن غذاهای فرآوری شده، محتوی قند، چربی و الکل اجتناب کنید و در عوض سبزیجات و میوه‌های تازه را جایگزین نمایید. حجم غذا را کاهش دهید و دفعات را بیشتر نمایید.

برای عزیزانی که از طریق مجله اینترنتی زودشور با خدمات خشکشویی آنلاین آشنا می شوند کد تخفیف mag20shoor در نظر گرفته شده است که می توانید در هنگام ثبت سفارش از این کد استفاده نموده و از ۲۰ درصد تخفیف برای خدمات خشکشویی بهره مند شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۶۵۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان