//
کدخبر: ۲۷۶۹۳۷ //

چای سبز؛ یک روش تضمینی برای لاغری با حفظ سلامت

اولین و بارزترین نشانه ای که شما پس از کاهش وزن و لاغری با چای سبز می توانید آن را مشاهده کنید، کاهش حجم شکم و پهلوهایتان است. اصولا شک و پهلوها بیشتر از دیگر نقاط بدن چربی های اضافه را جذب و انباشته می کنند و هنگامی که لاغری با چای سبز اتفاق می افتد.

چای سبز؛ یک روش تضمینی برای لاغری با حفظ سلامت

جالب است بدانید که هرساله در کشور آمریکا حدود 80 میلیارد فنجان چای سبز برای لاغری مصرف میشود! اگر تا به حال نوشیدن یک فنجان چای سبز را در صبح های زودی که از خواب بیدار میشوید امتحان کرده باشید، متوجه خواهید شد که این نوشیدنی خوش طعم شما را حسابی سرحال می کند و انرژی شما را در طول روز چند برابر خواهد کرد.

 برگ های سبز این نوشیدنی لاغری شگفت انگیز دارای مقدار زیادی اکسیدان است. اصلی ترین اکسیدانی که در برگ چای سبز وجود دارد، اکسیدانی به نام کاتچین است.

شاید تا بحال در مورد این نوع از اکسیدان اطلاعات دقیقی بدست نیاورده باشید. کاتچین مفید ترین نوع اکسیدانی میباشد که میتواند سم زدایی بدن را در مدت زمان اندکی به طور کامل انجام دهد و از طرفی دیگر نیز دارای خاصیت ضد التهابی فوق العاده ای میباشد، به طوری که برخی از افراد از برگ های چای سبز برای درمان سوختگی ها و التهابات پوستی نیز کمک می گیرند.

هنگامی که شما این نوشیدنی مفید را می نوشید، آنتی اکسیدان های آن به سرعت در عروق خونی شما جریان می یابند و به بدنتان کمک خواهند کرد تا در برابر تهدید رادیکال های آزاد مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

تاثیر حیرت انگیزی که چای سبز بر افزایش میزان سلامت افراد دارد و تاثیر ان به لاغری و چربی سوزی باعث شد تا مکمل های چای سبز در سال 2015 ، چیزی حدود 140 میلیون دلار در سراسر جهان به فروش برسد و تبدیل به یکی از مشهورترین و محبوب ترین نوشیدنی های جهانی شود.

چگونه چای سبز به لاغری افراد کمک میکند؟

مسلماً هنگامی که در مورد لاغری و چربی سوزی با چای سبز صحبت می کنیم، ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال پیش آید که چگونه ممکن است یک نوشیدنی تا این میزان به لاغری و تناسب اندام کمک کند و متقابلاً در حفظ سلامت بدن نیز موثر باشد.

در پاسخ به این سوال باید گفت که چای سبز یک دیورتیک طبیعی می باشد و دیورتیک ها یکی از مواد ایده آلی می باشند که میتوانند به درمان مشکلات احتباس مایعات و التهاب بافت های کلیوی کمک کنند. طبق آمار بدست آمده ی حاصل از نتایج تحقیقات بسیاری از پژوهشگران این موضوع به اثبات رسیده است که دیورتیک های موجود در چای سبز میتوانند به سرعت مقدار زیادی از کلسترول های انباشته شده در رگ ها و عروق خونی را از بین ببرند و همین موضوع نیز باعث میشود تا مصرف روزانه چای سبز، حدوداً پس از یکماه ، 19 درصد چربی ها و کلسترول های اضافی بدن انسان را از بین ببرد.

اولین و بارزترین نشانه ای که شما پس از کاهش وزن و لاغری با چای سبز می توانید آن را مشاهده کنید، کاهش حجم شکم و پهلوهایتان است. اصولاً شکم و پهلوها بیشتر از دیگر نقاط بدن چربی های اضافه را جذب و انباشته می کنند و هنگامی که لاغری با چای سبز اتفاق می افتد، اولین نشانه های ظاهری آن در شکم و پهلوها مشاهده میشود.

توجه داشته باشید که چاقی و افزایش وزن می تواند باعث ایجاد بیماری های خطرناکی همچون دیابت، فشار خون و...شود. به همین دلیل نیز بهتر است از روش های کم خطری همچون نوشیدن چای سبز کمک بگیرید. توجه داشته باشید که خاصیت دیورتیک بودن چای سبز و اثرات ضد التهابی ان میتواند بسیاری از بیماری های عفونی بدن را نیز از بین ببرد.

روش های مصرف چای سبز برای لاغری و چربی سوزی

هنگامی که در مورد کاهش وزن و لاغری با چای سبز صحبت می کنیم، ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال پیش اید که چگونه میتوان این نوشیدنی را با استفاده از روش های مختلف به طور روزانه مصرف کرد تا کالری سوزی نیز برایمان اتفاق بیفتد؟

بنابراین به چند روش رایج و لذتبخش تهیه ی نوشیدنی چای سبز برای لاغری اشاره می کنیم:

1. اسموتی چای سبز و آووکادو: ترکیب چای سبز و آووکادو یکی از خوشمزه ترین و خوش عطر ترین ترکیباتی میباشد که باعث کاهش وزن افراد و لاغری آنها میشود. ترکیب این دو ماده، سرشار از آنتی اکسیدان ها، پروتئینها و چربی های ضروری بدن است که میتواند قدرت سیستم گوارش شما را بهبود دهد. برای تهیه ی این نوشیدنی کافی است تا قبل از میکس کردن آووکادو و چای سبز، حدوداً نیم ساعت چای سبز را در آب گرم قرار دهید.

2. چای سبز و لیمو زنجبیل: طرز تهیه این دمنوش بسیار ساده است و شما میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تهیه کنید. کافی است تا اجازه دهید آب داخل کتری شما بجوشد تا سریعاً آن را خاموش کنید و چای سبز و لیمو و زنجبیل را به ترکیبات کلی آن اضافه کنید و حدود پانزده دقیقه با یک سرپوش، سر لیوان یا کتری را بپوشانید تا دمنوش شما به خوبی دم بکشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۹۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان