//
کدخبر: ۹۲۷۸۶ //

معجزه ی این سبزی ها در لاغر کردن!

سبزی ها مواد غذایی هستند که به شدت به لاغری کمک می کنند، در بین انواع سبزی ها بعضی از سبزی ها در لاغر کردن معجزه می کنند.

 معجزه ی این سبزی ها در لاغر کردن!
به گزارش فرتاک نیوز،

لاغرشدن از معضلات در بین افراد است که برای این کار دست به هر روشی می زنند. انواع قرص و عمل های مختلف برای لاغری وجود دارد. در کنار تمام این روش ها می توان به صورت طبیعی و با استفاده از گیاهان و سبزی ها لاغر شد. سبزی های زیادی برای خوردن وجود دارد. با معجزه ی این سبزی ها در لاغر کردن آشنا شوید.

کرفس و کلم سبز و کلم بروکلی و قارچ و لوبیا و تربچه و شوید جز سبزی های لاغر کننده هستند که منابع خوبی برای تغذیه مناسب  یک برنامه زمان دار و منظم هستند که با توجه به داشتن ویتامین C  و کلسیم و فیبر و کربوهیدرات خوب و چربی مناسب  و کالری کم  در رژیم غذایی جهت لاغر شدن و لاغر ماندن استفاده می‌شوند.

این سبزی های لاغر کننده به کاهش وزن کمک میکنند و افراد علاقه مندی که  به تناسب اندام خو دشان اهمیت میدهند و به فکر سلامتی خود هستند با مشاوره پزشک تغذیه حتما از مواد و سبزیجات نامبرده در برنامه غذایی سالم خودشان بهره میبرند.

در افرادی که به مدت طولانی مبتلا به افزایش وزن هستند، لازم است جهت کاهش وزن همراه با حفظ سلامتی و پاکسازی اساسی به متخصص تغذیه و رژیم  مراجعه کنند و از رژیم‌ها یا داروهای متفرقه و خود سرانه یا نامعتبر استفاده نکنند.

کرفس

کرفس را سلطان سبزی ها بر میشمرند کرفس سرشار از ویتامین B6، منیزیم، کلسیم و فسفر است. ویتامین های A و K، پتاسیوم و منگنز و فیبر غذایی از دیگر مواد مفید موجود در کرفس هستند. بدلیل بالا بودن ویتامین ث در کرفس این سبزی برای کاهش ابتلا به  حمله قلبی و سکته مغزی بسیار موثر است .

فیبر موجود در کرفس برای سیستم گوارشی فوق العاده معجزه آسا است و فیبر موجود در  کرفس  انسان را سیر نگه میدارد و از اشتهای کاذب جلوگیری می کند لذا این سبزی جز سبزی های لاغر کننده است. در دوران حاملگی خوردن کرفس برای خانم های باردار ممنوع است ، ممکن است خوردن کرفس باعث سقط جنین  یا نقص عضو در جنین شود.

کلم سبز

 زمانی که تازه پخته شده  حاوی کمتر از یک گرم چربی خواهد بود و این جهت میل کردن بسیار مناسب است. پتاسیم موجود در آن رگهای خون را باز میکند و باعث بهتر شدن  روند خون رسانی میشود. خوردن برگهای سبز کلم توسط خانمهای باردار ممکن است باعث نفخ شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۷۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان