//
کدخبر: ۸۵۲۴۲ //

رژیم لاغری سریع با سوپ

برای اکثر افرادی که به دنبال لاغری هستند، از دست دادن وزن می تواند یک چالش بزرگ باشد زیرا دقیقا زمانی که نیاز به مصرف موادغذایی دارید،مجبور به تحمل گرسنگی یا محرومیت از غذا هستید. به همین دلیل برای جلوگیری از چنین احساسی، رژیم سوپ را پیشنهاد می کنیم.

 رژیم لاغری سریع با سوپ
به گزارش فرتاک نیوز،

 مطالعات نشان داده است، افرادی که دو بار در روز سوپ های کم کالری مصرف می کنند، نسبت به افراد دیگر، 50 درصد وزن بیشتری را از دست می دهند. مصرف انواع سوپ کم حجم و کم کالری می تواند برای کاهش وزن موثر باشد، پس این بار برای لاغری سریع، رژیم سوپ را امتحان کنید.

سوپ سبزیجات

به طور کلی مصرف سوپ بدون کالری بالا، می تواند یک وعده غذایی کم حجم و مناسب برای شما باشد. شما می توانید انواع سوپ های مقوی و کم کالری را در خانه تهیه کرده و یا آن ها را به طور آماده خریداری کنید. انواع سوپ های مخصوص رژیم غذایی خانگی، در دسترس هستند.

سوپ حجم معده شما را پر می کند اما در عین حال کم کالری است و یا نسبت به مواد موجود در آن، از میزان نسبتا کمی کالری، برخوردار است.

طبق دستورالعمل های غذایی وزارت بهداشت و خدمات انسانی، افرادی که در رژیم غذایی خود سوپ مصرف می کنند، ممکن است در کنترل وزن خود شانس بیشتری داشته باشند.

فیبر و پروتئین می تواند مواد مغذی کاملی برای بدن باشد، بنابراین یک کاسه سوپ با مواد تشکیل دهنده ای مانند سبزیجات، لوبیا و پروتئین، گزینه خوبی برای کاهش وزن است.

رژیم سه روزه سوپ

در رژیم سه روزه با سوپ، شما باید به طور دقیق برنامه سه روزه را اجرا و رعایت کنید؛ زیرا مواد غذایی مصرفی در این سه روز تعیین شده و نباید چیزی بیشتر و جدا از این برنامه مصرف شود. به عنوان مثال، سوپ کلم را می توانید در این رژیم سه روزه جای دهید.

رژیم لاغری سریع با سوپ جو

رژیم سوپ جو فوق العاده است چرا که جو، سرشار از فیبر است و فیبر هم باعث پر شدن حجم معده و حرکت بیشتر روده می شود. سوپ رژیمی جو برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، بسیار مناسب است. همچنین جو حاوی مواد مغذی بالایی است که علاوه بر کاهش وزن، برای سلامت بدن هم مفید است.

رژیم لاغری سوپ مرغ

رژیم سوپ مرغ در کاهش وزن کمک زیادی به شما می کند و باعث می شود تا در زمان کوتاهی به کاهش وزن مطلوبی برسید. رژیم سوپ مرغ از رژیم های کم کالری بوده و باید تمام موارد در این رژیم، رعایت شود.

به این ترتیب به مدت هفت روز کالری سوزی قابل توجهی خواهید داشت.اما پیشنهاد می شود پیش از شروع این رژیم با پزشک مشورت کنید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بهداشت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۲۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان