//
کدخبر: ۲۷۴۶۴۹ //

لاغری با دارچین

دارچین جز موادی است که علاوه بر لاغری، روند سلامت شما را نیز افزایش می دهد و می تواند در کاهش ابتلا به عواملی که به بیماری قلبی مانند مثل پرفشاری خون و چربی خون ( کلسترول و تری گلیسرید ) نیز بسیار موثر باشد. بنابر این هنگامی که چربی خون شما کاهش یابد، وزنتان نیز کمتر خواهد شد و لاغری شما با افزایش میزان سلامت همراه خواهد بود.

لاغری با دارچین

در حقیقت دارچین یک نوع ادویه و داروی گیاهی به حساب می آید که با کنترل کردن میزان ترشح انسولین در بدن می تواند میزان قند خون را نیز پایین نگه دارد، همه ی این موارد باعث میشوند تا افرادی که از دارچین استفاده میکنند  سریعا روند لاغری را تجربه کنند.

به گزاش سرویس سلامت فرتاک نیوز، اگر شما جز آن دسته از افرادی میباشید که ترجیح میدهید کاهش وزنتان همراه با افزایش سلامتتان باشد، توصیه میکنیم که حتما از دارچین در دوره ی رژیم لاغری تان کمک بگیرید؛ چراکه دارچین میتواند به سلامت و بهبود عملکرد کلیه ها کمک کند و ضعف کمر و پاهای افراد را نیز از بین ببرد. بیشتر متخصصان اعتقاد دارند که دارچین توانایی از بین بردن ناراحتی های معده و روده را دارد و استفاده ی منظم از این ادویه ی پرخاصیت باعث تقویت قوای جنسی در افراد میشود.

اگر قصد کاهش وزن در مدت زمان کوتاهی را دارید، توصیه میکنیم که حتما خوردن دارچین را با ورزش و فعالیت های بدنی همراه کنید تا شاهد چربی سوزی در کوتاه مدت باشید.

دارچین از آنتی اکسیدان های اساسی به نام پلی فنل، فنولیک اسید، فلاونوئید ها تشکیل شده است که باعث میشود تا کسانی که دچار مشکلات پوست و  مو ستند نیز بهبود های درمانی را پس از مصرف این داروی گیاهی موثر احساس کنند.

یکی از نمونه های بارز استفاده از این ادویه ی پرخاصیت در صنعت داروسازی می باشد چرا که دارچین دارای خاصیت ضد انگلی و ضد باکتریایی نیز میباشد که در بهبود شرایط گوارشی و مسمومیت ها نیز بسیار موثر است.

همانطور که اشاره کردیم دارچین جز موادی است که علاوه بر لاغری، روند سلامت شما را نیز افزایش می دهد و می تواند در کاهش ابتلا به عواملی که به بیماری قلبی مانند مثل پرفشاری خون و چربی خون ( کلسترول و تری گلیسرید )  نیز بسیار موثر باشد. بنابر این هنگامی که چربی خون شما کاهش یابد، وزنتان نیز کمتر خواهد شد و لاغری شما با افزایش میزان سلامت همراه خواهد بود.

چگونگی لاغری با دارچین

یکی از اساسی ترین سوالاتی که اکنون ممکن است رای بسیاری از افراد پیش آید آن است که چگونه باید از دارچین استفاده کرد تا لاغری و کاهش وزن حاصل شود؟

چند نمونه از رایج ترین راهای  استفاده از دارچین برای لاغری معرفی میکنیم:

1.شما میتوانید  پودر دارچین را با مقداری آب و عسل و یا شیر ترکیب کنید و روزانه دوبار این معجون شگفت انگیز را مصرف کنید.

2.شما میتوانید یک قاشق پودر دارچین را در مقداری اب اسفناج بریزید و برای لاغری روزانه یک بار قبل از غذا آن را میل کنید. اسفناج و دارچین هر دو چربی سوز میباشند و ترکیب انها دارای خواص شگفت انگیزی میباشد.

3.ترکیب آب سیب و دارچین نیز یکی از خوش طعم ترین و بهترین نوشیدنی های لاغری میباشد که دارای فواید دارویی و درمانی بسیار زیادی است.  این معجون میتواند بیمارانی که دچار قارچ و انگل در دستگاه گوارشی می باشد را نیز بهبود دهد.

4.چای دارچین نیز یکی از معروف ترین و قدیمی ترین نوشیدنی هایی میباشد که سالهاست نام آن را شنیده ایم اما ممکن است هیچ گاه از فواید این نوشیدنی برای لاغری چیزی نشنیده باشیم. چای دارچین یک نوشیدنی گیاهی با عطر و طعم دلپذیر می باشد و علاوه بر کاهش وزن به آرامش اعصاب و تولید آدرنالین در بدن نیز کمک میکند.

دمنوش گیاهی دارچین

برخی از افرادی که عادت به نوشیدن دمنوش ها دارند، ترجیح میدهند دمنوش دارچین را برای لاغری مصرف کنند تا از حداکثر فواید این ادویه برای سلامت خود بهره ببرند؛ چرا که هنگامی که گیاهان در آب جوشانده میشوند، تمامی خواص و املاح آن و عصاره آنها با آب ترکیب میشود و عطرو طعم فوق العاده ای پیدا میکنند.

دمنوش گیاهی دارچین

به مراحل تهیه ی دمنوش دارچین دقت کنید:

1.چند عدد چوب دارچین را در آب بگذارید و در ظرفی ریخته و روی حرارت ملایمی قرار دهید.(برای یک عدد چوب دارچین، نیم فنجان آب کافی است)

2.سپس قبل آنکه ترکیبات به نقطه ی جوش برسند، کمی عسل به آنها اضافه کنید تا دمنوش طعم دلپذیری داشته باشد. ( برای یک عدد چوب دارچین و نیم فنجان آب، یک قاشق غذاخوری عسل کافی است)

3.هنگامی که آب به نقطه جوش رسید ، کمی صبر کنید و ظرف را از روی شعله حرارت بردارید و اجازه دهید تا دمنوش لاغری شما به تدریج سرد شود و سپس آن را مصرف کنید.

نکته:

طبق سلیقه و مزاجتان شما میتوانید از مواد دیگری همچون آب لیمو که به لاغری کمک میکند در دمنوش لاغریتان استفاده کنید. توجه داشته باشید که وجود ویتامین C در آبلیمو میتواند سرعت سوخت و ساز بدن و چربی سوزی را افزایش دهد و برای دمنوش شما مورد بسیار مناسبی است که استفاده از آن به سلیقه خودتان بستگی دارد.

دمنوش

سعی کنید دمنوش فوق را روزانه در هنگام صبح و ناشتا قبل از صبحانه و یا در میان صبحانه تان میل کنید تا بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۶۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان