//
کدخبر: ۲۷۷۱۱۸ //

اهمیت استفاده داروی گیاهی برای لاغری

فرق بین داروی گیاهی برای لاغری و داروهای شیمیایی در این است که انسان زاده طبیعت است و ذاتا با مواد طبیعی خو گرفته است و می تواند آن ها را به خوبی درک و هضم کند. اما مواد شیمیایی درست برخلاف طبیعت است و این خلاف طبیعت بودن یعنی خلاف ذات و درون انسانی و این یعنی به جای سالم شدن در مسیر بدتر و تاریک تری قدم برداشتن.

اهمیت استفاده داروی گیاهی برای لاغری

لاغری مبحثی است که امروزه در بیشتر جوامع دنیا به خصوص در جوامع شرقی چون ایران جریان دارد و بسیاری به این موضوع علاقه دارند. این موضوع را می توان ناشی از دو علت دانست.

به گزارش سرویس سلامت فرتاک نیوز، اول این که سبک زندگی انسانی به گونه شده است که خواه ناخواه انسان به سمت چاقی پیش رفته است و لاغری جزئی از نیازهای سلامتی انسانی محسوب می شود و علت دوم این است که زیبایی و حس خوب از دیدن خود در آینه باعث شده است که تناسب اندام و لاغری اهمیت بالایی پیدا کند.

182205191071650995695245102113245255124127

همین دوعلت در جهان کافی بود که افراد زیادی بخواهند خودشان را لاغر کنند و یا در این مسیر قدم بزنند. اما از طرفی دیگر زندگی انسان با پیشرفت های بسیاری مواجه بوده است که عمده تغییر این پیشرفت را می توان در افزایش سرعت زندگی خودمان بدانیم.

ما هر کارمان را به سرعت انجام می دهیم و این اتفاق در کنار مزایایی که دارد قدرت صبر کردن را از ما گرفته است. کافی است یک سایت اینترنتی به جای ده ثانیه سی ثانیه لود شد تا ما تصمیم به انجام کاری دیگر بگیریم.

این اتفاق در کنار نیاز به لاغری بازاری را برای سودجویان پدید می آورد به این مضمون که می توان در مدت زمان کمتر از حد معمول لاغر شد و لاغری را تجربه کرد. به طور مثال خوردن فلان قرص می تواند شما را در مدت ده روز لاغر کند.

این نوع تبلیغات شبیه این است که بگویند با این نردبان می توانید به کره ماه سفر کنید! نه تنها سفر شما کامل نمی شود، بلکه از روی نردبان نیز خواهید افتاد. اینجاست که اهمیت داروی گیاهی برای لاغری مشخص می شود و می توان از آن سخن گفت.

فرق بین داروی گیاهی برای لاغری و داروهای شیمیایی در این است که انسان زاده طبیعت است و ذاتاً با مواد طبیعی خو گرفته است و می تواند آن ها را به خوبی درک و هضم کند. اما مواد شیمیایی درست برخلاف طبیعت است و این خلاف طبیعت بودن یعنی خلاف ذات و درون انسانی و این یعنی به جای سالم شدن در مسیر بدتر و تاریک تری قدم برداشتن.

داروی گیاهی برای لاغری، آهسته اما پیوسته

همانطور که در بالا گفتیم یکی از مشکلات انسان ها این است که تحمل کافی ندارند و نمی توانند صبر کنند. کافی است مترو شهری به جای دو دقیقه در فاصله زمانی پنج دقیقه بیاید. در این صورت افراد شروع به بیقراری می کنند. استفاده از داروهای صنعتی و شیمیایی که ساخته دست بشر است نیز بیشتر به این خاطر است.

البته بجز این می توان گفت انسان موجودی است که از پیشرفت خود حس رضایت عمیقی می کند و باعث می شود خوشحال شود. از این رو وقتی می بیند که پیشرفتی در مسیر هدف خود دارد به کار خود ادامه می دهد و اعتماد بیشتری به خود می کند.

اما متاسفانه لاغری مسیری است که چندان پیشرفت واضحی ندارد و افراد کمتر می توانند تغییرات خود را به وضوح در مدت زمان کوتاه حس کنند. همین موضوع باعث شده است بیشتر افراد ناخواسته به جای استفاده از داروی گیاهی برای لاغری به سراغ داروهای شیمیایی بروند و تحت فشار و بمباران تبلیغاتی بسیاری قرار بگیرند.

داروی گیاهی برای لاغری گرچه سرعت آهسته ای در روند لاغری نسبت به داروها و روش های دیگری دارد اما این سرعت آهسته تاثیری عمیق ولی سالم تر در بدن انسان به جای می گذارد. از طرفی دیگر علت اصلی رغبت به سمت داروهای شیمیایی را می توان سرعت مصرف آن ها دانست.

یک داروی شیمیایی تنها یک قرص است که در کمتر از یک ثانیه خورده می شود. اما برای خوردن داروی گیاهی برای لاغری باید آن را آماده کرد و برای آماده شدن آن زمان صرف کرد. این نیز یکی از همان نتایج عدم صبر و تحمل انسان امروزی است.

اما سوال اینجاست که آیا هر آن چیزی که سریع است، مناسب هم هست؟ فست فود ها بعد از چندین سال حضور در زندگی انسان ها به نظر می توانند پاسخ مناسب این سوال را بدهند.

آن چه برما گذشت

ما در این مقاله قصد نداشتیم داروی گیاهی برای لاغری را تبلیغ و یا داروهای صنعتی را تخریب کنیم. اما با توجه به دلایل گفته شده نمی توان قبول کرد که واقعا به چه علت به جای استفاده از داروی گیاهی برای لاغری سراغ مواد و روش های مصنوعی رفت.

در حالی که سرعت بخشیدن به لاغری نتیجه ای جز بیماری ندارد. یادتان باشد دنیا بر پایه عدالت ساخته شده است. هرجا که بخواهید سریع تر از حد معمول رفتار کنید در جایی باید بیش از حد معمول منتظر باشید. ممکن است سرعت شما در اقدام به لاغری باعث شود که زمان بسیاری را در بیمارستان سر کنید.

از این رو اهمیت داروی گیاهی برای لاغری را دست کم نگیرید و بر اساس ذائقه خود و با مشاوره یک متخصص تغذیه داروی گیاهی مناسبی را انتخاب و مصرف کنید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان