//
کدخبر: ۳۰۰۲۹۰ //
به منظور رفع مشکلات بهداشتی انجام گرفت؛

بازدید مشترک مدیر کل دامپزشکی و مدیرکل تعزیرات حکومتیاز کشتارگاه های دام شهرستان کرمانشاه

مدیر کل تعزیرات حکومتی و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه به صورت میدانی از شرایط بهداشتی کشتارگاه های صنعتی دام استان بازدید کردند.


بازدید مشترک مدیر کل دامپزشکی و مدیرکل تعزیرات حکومتیاز کشتارگاه های دام شهرستان کرمانشاه

دکتر تورج کرمیان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت در راستای ساماندهی کشتارگاه های دام و تامین گوشت سالم و بهداشتی، کارشناسان اداره دامپزشکی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نماینده دادستان، مرکز بهداشت، و مدیر کل تعزیرات حکومتی اقدام به بازدید مشترک به صورت میدانی از شرایط بهداشتی کشتارگاه های صنعتی دام استان نمودند. و برای رفع مشکلات موجود تصمیماتی با قید فوریت اتخاذ گردید.

به گزارش فرتاک نیوز، دکتر کرمیان ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل  تعزیرات، نماینده دادستان و کارشناسان مرکز بهداشت گفت: به همشهریان محترم توصیه می شود گوشت مصرفی و مورد نیاز خود را از قصابی های مجاز و مراکز معتبر عرضه فرآورده های خام دامی تحت نظارت دامپزشکی  تهیه نمایند. هم چنین به مردم این اطمینان را  می دهیم که اداره دامپزشکی هیچ گونه ملاحظه ای با هیچ شخص و مجموعه ای که بخواهند سلامت مردم را به مخاطره بیاندازند، ندارد و تمام تلاش دامپزشکی و ارگان های دولتی مرتبط، تامین و عرضه گوشت سالم ، بهداشتی و با کیفیت در استان می باشد.

در پایان دکتر کرمیان از شهروندان خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد و گزارش خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با ما در میان بگذارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۲۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان