//
کدخبر: ۲۵۹۸۷۹ //
رئیس اداره دامپزشکی کرمانشاه خبر داد؛

کشف ۵۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کرمانشاه/ ۷۴ کیلوگرم مرغ و ماهی آلوده معدوم شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از کشف و ضبط 60 کیلوگرم گوشت غیرمجاز دام سبک و سنگین و 74 کیلوگرم گوشت مرغ و ماهی فاسد و 550 مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.

کشف 550 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کرمانشاه/ 74 کیلوگرم مرغ و ماهی آلوده معدوم شد
به گزارش فرتاک نیوز،

ایرج کاکایی از اقدامات و بازدید اکیپ مشترک دامپزشکی در بازه زمانی دوم الی دوازدهم اردیبهشت و گشت این تیم عملیاتی طی سال جاری خبر داد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه به جمع آوری کشتار غیرمجاز دام سنگین و سبک با وزن 60 کیلوگرم در ایام فوق اشاره و تصریح کرد: یک مورد معرفی واحد غیرمجاز به تعزیرات حکومتی استان را داشتیم.

وی از جمع آوری و معدوم سازی امعاء و کله پاچه دام سبک و سنگین توسط کارشناسان دامپزشکی شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: یک دست کله پاچه و دو دست دل و جگر غیربهداشتی که توسط دستفروشان عرضه شده بود، ضبط و معدوم شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: اکیپ مشترک دامپزشکی شهرستان کرمانشاه در این عملیات ضربتی در هفته مذکور موفق شد توزیع 550 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد به همراه 74 کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته و ماهی غیربهداشتی را کشف و متوقف کند.

کاکایی با بیان اینکه در بازدیدهای این ایام موردی از سنگدان و دل و جگر مرغ غیربهداشتی در شهرستان کرمانشاه مشاهده نشد، عنوان کرد: کارشناسان مرکز بهداشت و دامپزشکی استان هرگونه تخلفات بهداشتی را سریع رصد و مقابله با آن را پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به انجام یک مورد تخلف زنده فروشی مرغ زنده در گذرنامه و مورخ 8 اردیبهشت 99 که با اعزام تیم دامپزشکی شهرستان سریعا توقیف شد، تاکید کرد: طی گزارش مردمی و بازرسی ها اکیپ مشترک همچنین یک مورد زنده فروشی مرغ در رودکی مشاهده و دستور پلمب با حکم قضایی اجرا شد.

این مسؤول یادآور شد: در زمان اشاره شده موردی از فک پلمب واحدهای غیرقانونی و معرفی به اماکن را نداشتیم، اما اگر موردی از سوی شهروندان رویت شده تقاضا داریم آن را به اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گزارش و اطلاع رسانی کنند.

رئیس دامپزشکی شهرستان کرمانشاه به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان