//
کدخبر: ۲۵۸۹۷۵ //
رئیس دامپزشکی کرمانشاه مطرح کرد؛

۶۱ کیلوگرم گوشت فاسد دام کرمانشاه امحا شد/ اخطار پلمب به ۱۴ واحد مرغ فروشی

رئیس دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از کشف و امحای 61 کیلوگرم گوشت فاسد دام سبک و سنگین در این شهرستان خبر داد و گفت: اخطار پلمب به 14 واحد مرغ فروشی صادر شد.


61 کیلوگرم گوشت فاسد دام کرمانشاه امحا شد/ اخطار پلمب به 14 واحد مرغ فروشی
به گزارش فرتاک نیوز،

ایرج کاکایی از بررسی مشارکت اعضای تیم اکیپ مشترک و اقدامات انجام گرفته در بازه زمانی 30 فرودین الی چهارم اردیبهشت سال جاری در راستای ارزیابی خدمات صورت گرفته خبر داد.

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه افزود: به همت اکیپ مشترک این اداره کل در زمان فوق به بیش از 14 واحد زنده فروشی مرغ زنده که نکات بهداشتی را رعایت نکرده‌اند و غیرمجاز هستند، اخطار پلمب صادر شده است.

 این مسؤول با یادآوری اینکه در بازه زمانی مذکور جمع آوری کشتار غیرمجاز دام سبک و سنگین را در دستور کار قرار دامپزشکی شهرستان کرمانشاه قرار داده‌ایم، گفت: جمع آوری بیش از 61 کیلوگرم گوشت دام سبک و سنگین انجام و معدوم سازی بهداشتی آنها صورت گرفت.

 وی با اشاره به اینکه در این ایام موردی از معرفی متخلفان بهداشتی به تعزیرات حکومتی در کرمانشاه را نداشتیم، افزود: تذکرات به عرضه کننده محصولات غیربهداشتی در سال انجام می‌گیرد و در صورت مشاهده تکرار تخلف با آنان برخورد قانونی خواهیم داشت.

کاکایی در بخش دیگری از سخنانش از جمع آوری و معدوم سازی انواع امعاء و احشاء و کله پاچه دام سبک و سنگین خبر داد و بیان کرد: طی مدت مذکور سه دست کله پاچه و پنج دست دل و جگر فاسد و غیربهداشتی با تلاش اکیپ مشترک دامپزشکی شهرستان کرمانشاه کشف و ضبط شد.

 

به گفته این مسؤول جمع آوری و معدوم سازی مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد به تعداد چهار بسته از دیگر اقدامات اکیپ مشترک دامپزشکی در شهرستان کرمانشاه و ظرف مدت مذکور است.

 وی تصریح کرد: طی یک هفته اخیر و از تاریخ فوق نیز موردی از جمع آوری و معدوم سازی گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته، ماهی غیربهداشتی، سنگدان، دل و جگر مرغ آلوده و فاسد در سطح شهرستان کرمانشاه نداشتیم.

 رئیس دامپزشکی شهرستان کرمانشاه به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۹۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان