//
کدخبر: ۳۰۰۰۴۵ //
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه خبر داد:

کشف و امحاء بیش از ۱۴۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف و پلمب واحد متخلف

اکیپ نظارت دامپزشکی شهرستان کرمانشاه در طی بازدید از یک مرکز عمده فروش آلایش دامی بیش از ۱۴۰ کیلو گوشت و مرغ غیر قابل مصرف را کشف و امحاء کردند.


کشف و امحاء بیش از ۱۴۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف و پلمب واحد متخلف

دکتر تورج کرمیان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: در راستای نظارت بهداشتی و حفظ سلامت و بهداشت شهروندان، کارشناسان دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اقدام به تشدید نظارت و بازدید از مراکز عمده فروش فرآورده های خام دامی(قصابی، رستوران، کبابی، مرغ فروشی و...) نمودند. در این زمینه در حین بازدید از مراکز عرضه توسط اکیپ نظارت دامپزشکی از یک مرکز عمده فروش آلایش دامی بیش از ۱۴۰ کیلو گوشت و مرغ غیر قابل مصرف کشف و به طریق بهداشتی امحاء گردید همچنین  فرد خاطی به مراجع قضایی معرفی و واحد مورد نظر نیز به دستور مقام قضایی پلمب گردید.

به گزارش فرتاک نیوز، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه افزود:  ضمن تشکر از دادستان محترم و کارشناسان اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، از همشهریان عزیز تقاضا داریم گوشت و مرغ مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه نموده و هم چنین از خرید گوشت چرخ شده آماده نیز جدا خودداری نمایند.

در پایان دکتر کرمیان از شهروندان خواست هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و سامانه پیامکی 100010001512  اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۰۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان