//
کدخبر: ۲۹۹۵۰۱ //
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه خبر داد؛

جمع آوری وامحاء بیش از ۴۰۰ کیلو گوشت و فرآورده خام دامی در بازدید مشترک

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت در هفته گذشته بیش از ۴۰۰ کیلوگرم گوشت و آلایش دامی غیرقابل مصرف جمع آوری و به طریق کاملا بهداشتی امحاء شد.


جمع آوری وامحاء بیش از ۴۰۰ کیلو گوشت و فرآورده خام دامی در بازدید مشترک

دکتر تورج کرمیان گفت: در راستای مصوبات کارگروه بهداشت و دستور فرماندار محترم کرمانشاه در برخورد جدی با کشتار غیرمجاز دام، در هفته گذشته تیم مشترک( شامل : کارشناسان دامپزشکی، مرکز بهداشت، اجراییات شهرداری، اصناف و نیروی انتظامی) ضمن افزایش گشت زنی در سطح شهر و مناطق پرخطر، بیش از ۴۰۰ کیلوگرم گوشت و آلایش دامی غیرقابل مصرف را جمع آوری و به طریق کاملا بهداشتی امحاء نمودند.

گفتنی است دراین زمینه پرونده قضایی برای افراد خاطی تشکیل و خودرو آن ها توقیف گردید.

به گزارش فرتاک نیوز، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: از فرماندار و دادستان محترم، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، اصناف و اجراییات شهرداری که دراین مدت همکاری صمیمانه ای با اکیپ های دامپزشکی داشته اند تشکر می کنم، به افراد سودجویی که سلامت مردم را برای تامین منافع خود به مخاطره می اندازند هشدار جدی داده می شود که در برخورد با آنها هیچ مماشاتی نخواهیم کرد. و به همشهریان عزیز نیز توصیه اکید می شود به منظور حفظ سلامت ، گوشت مورد نیاز خود را از قصابی ها و مراکز عرضه گوشت و فرآورده های خام دامی که دارای پروانه بهداشتی مجاز می باشند تهیه نمایند و سلامت خود و خانواده شان را به خاطر اندک اختلاف قیمتی به مخاطره نیاندازند.

در پایان کرمیان افزود: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان