//
کدخبر: ۲۶۳۲۸۵ //
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد؛

۶ اردیبهشت تا ۱۶ خرداد ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم / برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات در تیر ماه ۹۹

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه زمان ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را ۶ اردیبهشت تا ۱۶ خرداد ماه عنوان کرد.


۶ اردیبهشت تا ۱۶ خرداد ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم / برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات در تیر ماه ۹۹
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام و المسلمین صالحی با اعلام این خبر گفت: ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ششم اردیبهشت ماه آغاز و تا شانزدهم خرداد ادامه دارد و فعلاً اطلاعی از تمدید این زمان در دست نیست.

وی افزود: به لطف خدا استقبال جامعه قرآنی استان از این مسابقات خوب بوده و داوطلبین با ثبت نام در سایت اعلام شده، آمادگی خود را جهت رقابت در این دوره از مسابقات اعلام کرده اند.

مدیرکل اوقاف استان با بیان اینکه مسابقات مرحله شهرستانی در تیرماه برگزار می شود، اظهار داشت: با توجه به وضعیت خاصّ ناشی از بیماری کرونا، این دوره از مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی و شرایط ویژه،  از هفتم لغایت بیستم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صالحی اظهار داشت: مرحله شهرستانی مسابقات به میزبانی شش شهرستان اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، سنقر، کنگاور، پاوه و کرمانشاه در 10 رشته (نه رشته آوایی و یک رشته معارفی) برگزار می شود و نفرات برتر هر رشته به مرحله استانی که مرداد ماه برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۲۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان