//
کدخبر: ۲۰۸۴۷۹ //

آزادی ۴ زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت عید غدیر به همت اوقاف کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آزادی ۴ زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت عید سعید غدیرخم از محل موقوفات و کمک های خیرین خبر داد.

آزادی ۴ زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت عید غدیر به همت اوقاف کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: در کشور قرار شده ۲۸۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شوند که سهم استان کرمانشاه از این تعداد آزادی چهار زندانی است.

 وی تصریح کرد:این اقدام با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در سراسر کشور انجام شده که در قالب این طرح زندانی جرائم غیر عمد مالی به مناسبت عید غدیر آزاد شوند.

حجت الاسلام صالحی افزود: برای آزادی این زندانیان که همگی جرائم مالی غیرعمد داشتند، ۷۹ میلیون تومان از محل موقوفات و کمک های خیرین مساعدت شده است.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه توسط مراکز افق بقاع متبرکه برای جلوگیری از آسیب به خانواده های زندانیان جرایم غیرعمد و کاهش این آسیب ها و تبعات مختلف در جامعه اقدام به آزادسازی زندانیان در عید غدیرخم کرده است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم با موضوع احسان و انفاق بیان داشت: احسان در راه خدا هرچند کم و ناچیز همراه با خلوص نیّت، بسیار با ارزش و با برکت است.

وی با بیان اینکه هیچ افتخاری بالاتر از کمک به همنوع نیست؛ اشاره‌ای به وجود نابسامانی‌های اجتماعی کرد و گفت:با توجه به وجود این همه آسیب اجتماعی بنابراین خیرین برای اهدای کمک‌های خود به شخص زندانی توجه نکنند بلکه خانواده‌های زندانیان و رضایت خداوند و معصومین(ع) را درنظر بگیرند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه گفت: آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد برای خیران توفیق الهی است و در حقیقت خدا مقرر کرده تا مسبب و وسیله آزادی این زندانیان باشند

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۴۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان