//
کدخبر: ۲۰۵۵۱۱ //

توزیع بسته های مهر تحصیلی به ارزش۶ میلیارد ریال در بین دانش آموزان مستعد کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از تهیه و توزیع حدود ۵ هزار بسته مهر تحصیلی به ارزش۶ میلیارد ریال در بین دانش آموزان مستعد استان خبر داد.

توزیع بسته های مهر تحصیلی به ارزش۶ میلیارد ریال در بین دانش آموزان مستعد کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام محمد صالحی در جلسه ستاد مهرتحصیلی که امروز در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد؛ اظهار کرد: اجرای نیت واقفین مقدس ترین کار اداره اوقاف است و باید با اجرای نیات واقفین خیراندیش خدمات وقف را به عموم مردم معرفی کنیم.

وی افزود: با اطلاع رسانی در معرفی خدمات وقف در جامعه می توانیم مردم را به سمت وقف و امور خیر ترغیب کنیم.

حجت الاسلام صالحی تصریح کرد: تلاش داریم اجراب نیت واقفین خیراندیش را به سمت مناطق محروم سوق دهیم چرا که وظیفه داریم جامعه هدف را درست شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: موقوفات امانت هستند و ما باید امانتدار باشیم و در راستای نیات واقفین حرکت کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در ادامه گفت: تهیه بسته های آموزشی و البسه به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان در قالب طرح مهر تحصیلی کار بسیار بزرگی است و کمتر استانی مثل کرمانشاه چنین عوایدی دارد.

حجت الاسلام صالحی افزود: ۴ هزار و ۸۵۷ بسته آموزشی و همچنین البسه و کفش و دیگر نیازمندیهای دانش آموزان مستعد از محل برخی موقوفات استان کرمانشاه تهیه می شوند که مهمترین آنها موقوفه آیت الله کرکوکی، مشیری، چقاگلان، محمدعلی لک هستند.

وی در پایان بر اجرای نیات واقفین خیراندیش تاکید کرد و گفت: با اجرای درست نیت موقوفات مردم نیز نسبت به این امر خداپسندانه ترغیب می شوند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۵۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان