//
کدخبر: ۲۵۶۳۵۰ //
۲۴خرداد تا ۲۷ تیرماه ؛

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم در بازه زمانی ۲۴ خرداد تا ۲۷ تیرماه خبر داد.


برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و مور خیریه استان کرمانشاه گفت:  مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی در استان کرمانشاه و در بازه زمانی ۲۴خرداد تا ۲۷ تیرماه با توجه به ابلاغ شیوه‌نامه برگزاری چهل‌وسومین دوره این مسابقات برگزار خواهد شد.

وی درخصوص اطلاع‌رسانی، تبلیغات و ثبت‌نام این مسابقات، افزود: متسابقین علاقمند به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند از ۶ اردیبهشت‌ لغایت ۱۶ خرداد برای ثبت‌نام از طریق مراجعه به سایت www.my.oghaf.ir اقدام کنند.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با اشاره به برگزاری این مسابقات در ده رشته، تصریح کرد: سایت ثبت‌نام در این مسابقات از ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۶ خردادماه بسته خواهد شد پس از علاقمندان خواستاریم دربازه زمانی یاد شده به‌منظور ثبت‌نام اقدام کنند.

حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: تفاوت مسابقات این دوره نسبت به دوره های گذشته این است که این مسابقات در مرحله شهرستانی به مرکزیت ۵ شهرستان به جهت ارتقاء سطح کیفی مسابقات استانی برگزار خواهد شد که این ۵ مرکز شامل کرمانشاه، اسلام آبادغرب(اسلام آباد، دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب)، سنقر، کنگاور(کنگاور، صحنه و هرسین) و پاوه (پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث) است

وی اظهار داشت: ۲۵ مردادماه مرحله استانی چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در کرمانشاه با حضور نفرات برتر مرحله شهرستانی برگزار خواهد شد که برترین‌های این دوره نیز به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

وی درپایان تأکید کرد: با توجه به وجود بیماری کرونا در کشور، تعیین زمان دقیق مسابقات مرحله شهرستانی بستگی به سنجش شرایط  استان به لحاظ مهار بیماری کرونا دارد که متعاقبا زمان دقیق اعلام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۳۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان