//
کدخبر: ۲۶۱۰۴۸ //

ماندن در خانه اولویت ما در شب‌های قدر است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تاکید کرد: اولویت ما در شب‌های قدر با توجه به شرایط کنونی جامعه، ماندن در خانه است.

ماندن در خانه اولویت ما در شب‌های قدر است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام مختار کرمی در جلسه با محوریت بازگشایی مساجد که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان برگزار شد، گفت: اولویت ما در شب‌های قدر با توجه به شرایط کنونی جامعه که همه درگیر ویروس کرونا هستیم، در خانه ماندن است.

وی با یادآوری اینکه مقرر شده است تمهیداتی برای بازگشایی تعداد معدودی از مساجد در این شب‌ها اتخاذ شود، افزود: این اقدام فقط محدود به این چند شب بوده و تاکید شده است که این بازگشایی‌ها در زنجان و سایر شهرستان‌های استان همراه با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی باشد.

کرمی با اشاره به وضعیتی که زنجان و سایر شهرستان استان به لحاظ درگیری با این بیماری دارد، تصریح کرد: متاسفانه وضعیت مرکز استان به لحاظ درگیری با ویروس کرونا در شرایط قرمز است، هر چند که سایر شهرهای استان وضعیتی به مراتب بهتر از زنجان دارند اما نباید دست به کاری بزنیم که این وضعیت به سایر شهرهای استان نیز تسری یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، اولویت برگزاری شب‌های قدر در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود، ادامه داد: یکی از اقدامات خوب صورت گرفته برای شب‌های قدر، پخش برنامه محوری این شب‌ها از محل امام‌زاده سید ابراهیم (ع) زنجان از شبکه اشراق خواهد بود تا مردم استان بتوانند به صورت مجازی از فیوضات این شب‌ها بهره‌مند شوند.

کرمی با تاکید بر اینکه توصیه ما به هم‌استانی‌ها این است که در خانه مانده و از طریق صدا و سیما از فیوضات این شب‌های عزیز بهره‌مند شوند، اظهار کرد: علاوه بر اعمال محدودیت برگزاری مراسم در این شب‌ها به میزبانی مساجد، از حضور کودکان و سالمندان و نیز افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خاطرنشان کرد: انتظار ما از مردم مومن و خداجوی استان زنجان این است که همکاری لازم را با ارکان مساجد، هیئت امنا و ... داشته باشند؛ چرا که با رعایت نظم و اهتمام به رعایت موازین بهداشتی قادر خواهیم بود از فیوضات این شب‌ها بدون به وجود آمدن مشکل بهداشتی بهره ببریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۰۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان