//
کدخبر: ۲۶۰۷۴۴ //

شمار مبتلایان کرونا در کرمانشاه از مرز ۲ هزار نفر گذشت

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه گفت: تعداد مبتلایان به کوید 19 در استان به 2 هزار و 37 نفر رسید که متاسفانه از این تعداد، 84 نفر جان باختند.

شمار مبتلایان کرونا در کرمانشاه از مرز 2 هزار نفر گذشت
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی محمدی امروز در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا، اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته، 89 مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی، که 11 مورد آن مربوط به بیماران بستری و 78 مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است.

وی افزود: با شناسایی بیماران جدید، تعداد مبتلایان به کوید 19 در استان کرمانشاه به 2 هزار و 37 نفر رسید که متاسفانه از این تعداد، 84 نفر جان باختند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از مجموع تعداد مبتلایان استان، 617 نفر جزو بیماران بستری و یک‌هزار و 420 نفر نیز جزو بیماران سرپایی هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا امروز 3 هزار و 22 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌‌های استان بستری شده‌اند، گفت: 2 هزار و 778 نفر از این تعداد ترخیص شده و 160 نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

محمدی گفت: با انجام 431 نمونه آزمایش شده در روز گذشته، مجموع آزمایشات تشخیص کرونا ویروس در استان 9 هزار و 324 نفر رسیده است.

وی رفت و آمد غیرضروری هم استانی‌ها را دلیل افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا دانست و گفت: این بیماری همچنان در جامعه جولان می‌دهد و مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۷۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان