//
کدخبر: ۴۱۱۹۴۹ //

لاغری باورنکردنی شکم با وازلین/ از بین بردن چربی ها

لاغری شکم با وازلین شایعه است یا واقعیت؟

لاغری باورنکردنی شکم با وازلین/ از بین بردن چربی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از چیزهایی که مردم می‌خواهند این است که از شر چربی‌های سرسخت شکم خلاص شوند. از دست دادن و سوزاندن چربی، به خصوص از ناحیه شکم می‌تواند یک کار سخت باشد.

افرادی که می‌خواهند چربی خود را از دست بدهند در همه جا به دنبال راه‌هایی برای از دست دادن چربی می‌گردند. برخی از افراد با راه‌های معمولی اما سخت‌تر پیش می‌روند و برخی سعی می‌کنند با  میان‌برها یا به راحتی چربی‌های خود را کم کنند. یکی از راه های ساده‌تر شامل استفاده از وازلین برای کاهش وزن است. اعتقاد بر این است که استفاده از وازلین و خوابیدن با آن در طول شب می‌تواند به کاهش چربی شکم آن‌ها کمک کند. اما آیا این واقعا موثر است؟ اگر نه، چه راه‌های کارآمدتری برای کاهش چربی وجود دارد؟  در این مقاله  به بررسی روش‌های لاغری با وازلین می‌پردازیم.

 

چگونه با وازلین یک شبه چربی شکم را از بین ببریم؟

وازلین سال‌هاست که برای لب‌های ترک خورده تا پوست خشک استفاده می‌شود. با این حال، در حال حاضر، افراد به فکر استفاده از وازلین برای کاهش چربی شکم هستند. یک وازلین به اندازه نخود را باید روی شکم و باسن بمالید و ناحیه را ماساژ دهید. بگذارید یک شب روی موضع بماند و صبح با آب ولرم بدن را بشویید. برای کاهش چربی شکم این عمل باید در هفته سه بار انجام شود. متاسفانه استراتژی سریعی برای کاهش چربی شکم وجود ندارد، اما می‌توانید به همراه این روش از رژیم مناسب و ورزش هم کمک بگیرید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان