//
کدخبر: ۳۲۴۲۱۹ //

میان وعده های سالم کدامند؟

هنگامی که صحبت از آجیل به عنوان میان وعده‌ می‌شود ، باید چند نکته را در نظر داشته باشید به این دلیل که کالری آنها بسیار زیاد است. بنابراین یک مشت بیشتر در روز برای خود در نظر نگیرید. علاوه بر این مواردی را که فرآوری نشده و فاقد نمک هستند انتخاب کنید. با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

میان وعده های سالم کدامند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

میوه یک میان وعده عالی برای هر زمان از روز است.میان وعده دیگری که می توانید مصرف کنید گروه سبزیجات هستند که دارای ویتامین و آنتی اکسیدان بالایی می باشند.

آنتی اکسیدان ها با کاهش خطر ابتلا به بیماری های پیچیده طولانی مدت ارتباط مستقیم دارند. ضروری است که میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی معمول خود قرار دهید. میوه های آبدار را انتخاب کنید که باعث طراوت و سیری شما می شوند.

آنها را به قطعات کوچک برش دهید و با هم مخلوط کنید تا از ویژگی های ارگانولپتیک آنها به طور کامل استفاده کنید.میوه ها را همانطور که هستند بخورید ، آب آنها را نگیرید و صاف نکنید. آب میوه ها پر از شکر هستند و می توانند مضر باشند.

در واقع آب میوه ها ، حتی خانگی ، حاوی مقادیر کمی فیبر هستند اما گلوکز خون را بالا می برند.بهتر است تمام میوه حتی در صورت خوراکی بودن پوست آن را نیز بخورید.

پنکیک ذرت:

این میان وعده برای افراد بسیار فعال بسیار مناسب است. آنها خوشمزه هستند ، هیچ گونه افزودنی ندارند و کربوهیدراتهای پیچیده ای دارند. سعی کنید آنها را بدون شکلات شیرین صنعتی بخورید.

می توانید از پنکیک ذرت با سایر منابع پروتئینی مثل پنیر تازه و گوشت بوقلمون لذت ببرید.  آنها کالری کمی دارند و سرشار از مواد مغذی هستند.به یاد داشته باشید که این ترکیب به ویژه برای افراد فعال مناسب است.

بنابراین  اگر شما یک فرد کم تحرک هستید ، نیازی به مصرف زیاد کربوهیدرات ندارید.پنکیک برنج یکی دیگر از گزینه های عالی است به این دلیل که خواص تغذیه ای بالایی دارد.  تفاوت در طعم ومزه در بین آنها وجود دارد هر کدام را که بیشتر دوست دارید بخورید.

میان وعده های باکیفیت را در رژیم غذایی خود قرار دهید

هنگام برنامه ریزی رژیم غذایی به تنقلاتی که در  روز باید بخورید توجه ویژه ای داشته باشید اینها مواردی هستند که گرسنگی شما را در بین وعده های غذایی از بین می برند. غذاهای تازه را بر محصولات  فرآوری شده اولویت دهید.

گزینه های زیادی مانند آجیل ، میوه ها و حتی پنکیک ذرت وجود دارد.سعی کنید از شیرینی های فرآوری شده صنعتی ، تنقلات و سرخ کرده هایی مانند چیپس اجتناب کنید. این نوع غذاها فقط کالری زیادی به رژیم غذایی شما اضافه می کنند زیرا حاوی مواد مغذی بی کیفیت هستند.

هنگام برنامه ریزی برای یک منوی سالم ، نیاز به خوردن محصولات غنی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها دارید. این مواد مغذی به شما در بهبود سلامت بدن و کاهش خطر ابتلا به بیماری ها در میان مدت و بلند مدت کمک می کنند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۲۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان