//
کدخبر: ۳۰۵۱۱۲ //

تسکین استرس با مصرف منظم گردو

می توان آجیل ها را بدون هیچ تردیدی به عنوان ابرغذا نامید. محتوای کالری بالا به شما امکان می دهد حتی به تعداد انگشت شماری آجیل مصرف کنید و ترکیبات غذایی آن و معدنی ضروری بدن را تأمین می کند.

 تسکین استرس با مصرف منظم گردو

 به نقل از مدیکال رو، آجیل یک منبع خوب به جای غذا است، فقط آلرژی می تواند خوردن اجیل را به یک محدودیت تبدیل شود.

به گزارش فرتاک نیوز، خوردن هر نوع آجیل بدن را مملو از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و چربی های سالم می کند. متخصصان تغذیه آجیل را یک میان وعده کامل می دانند. به دلیل محتوای بالای چربی، پروتئین و فیبر، همراه با کمبود تقریباً کامل کربوهیدرات ها، مغزها بر نوسانات انسولین تأثیر نمی گذارند. این بدان معنی است که استفاده از آنها منجر به افزایش وزن یا دیابت نخواهد شد.

گردو موقعیت خاصی دارد اولاً، برخلاف مثال بادام هندی، گردو با هزینه کمتر، سازگاری با محیط زیست و سازگاری ژنتیکی دستگاه گوارش برای جذب این محصول برای بدن بسیار مفید است.

یکی دیگر از مزایای انکار ناپذیر این مغز محتوای بالای اسیدهای چرب امگا 3 است. این نوع چربی های سالم برای مقابله با استرس، التهاب نهفته و حفظ سلامت قلب و عروق خونی ضروری است. محتوای چربی اشباع نشده گردو به 65 درصد می رسد که فقط با ماهی و دانه های چیا برابری می کند.

گردو که از نظر شکلی شبیه مغز است ، تأثیر زیادی در کار این اندام دارد. طبق تحقیقات ، مصرف منظم گردو باعث بهبود عملکرد و تسکین استرس می شود. به دلیل چربی ها، ویتامین های (A ، C ، B1 ، B2 ، B12 ، K ، E ، PP) موجود در آجیل ها، و همچنین مواد معدنی - آهن ، گردو از سیستم عصبی در برابر فشار بیش از حد محافظت می کند و باعث بهبود گردش خون می شود

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۱۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان