//
کدخبر: ۲۷۴۰۶۴ //

ساخت داروی گیاهی برای لاغری

معجون تخم کتان دارای بهترین و سریعترین اثرگذاری و چربی سوزی می باشد و به دلیل آن که بیشترین چربی ها و کالری ها در شکم انباشته شده اند، میتوان اثرگذاری آن را در قسمت شکم افراد بیش از نواحی دیگر مشاهده کرد اما حقیقت آن است که این خاصیت چربی سوزی در دیگر نقاط بدن نیز وجود خواهد داشت و اگر شما در قسمتهای دیگر بدن تان نیز به اندازه شکمتان چربی داشته باشید، روند لاغری شما در تمامی قسمت های بدنتان یکسان خواهد بود.

 ساخت داروی گیاهی برای لاغری

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال کاهش وزن و لاغری راه های مختلفی را امتحان کرده اید و نتیجه نگرفته اید به شما توصیه می کنیم تا در ادامه ی مطلب با ما باشید.

ساخت داروی گیاهی برای لاغری

به گزارش فرتاک نیوز، از زمان های گذشته تا کنون، در طب سنتی و حتی در طب پزشکی نیز استفاده از داروهای گیاهی برای کاهش وزن و لاغری است. داروهای گیاهی بر خلاف داروهای شیمیایی و دیگر روش های لاغری، هیچگونه عارضه ای برای بدن انسان ندارد و باعث آسیب رساندن به بدن نمیشود اما صبر و حوصله از جمله ارکان به نتیجه رسیدن در هر موضوعی است.

ساخت داروی لاغری گیاهی با تخم کتان بسیار راحت است و افراد زیادی از این روش نتیجه گرفته اند و وزن خود را در طول مدت کوتاهی کاهش داده اند.

مواد لازم برای تهیه ی معجون تخم کتان

کسانی که قصد لاغری و کاهش وزن با روش های گیاهی بدون ضرر را دارند برای تهیه ی معجون معروف و قوی تخم کتان باید در ابتدا مواد اولیه ی زیر را تهیه کنند:

1. بلغور جو دوسر

2. دو قاشق غذاخوری تخم کتان

3. سه قاشق چایخوری شیر کم چرب

تخم کتان

طرز تهیه ی معجون گیاهی لاغری تخم کتان

1. در مرحله ی اول تهیه ی معجون لاغری تخم کتان لازم است تا شما بلغور جو، تخم کتان و شیر کم چرب را با یکدیگر ترکیب کنید و پیشنهاد میشود که این کار را به کمک دستگاه مخلوط کن انجام دهید.

2. در مرحله ی دوم، پس از آنکه این ترکیبات را از مخلوط کن خارج کردید به مدت 5 دقیقه در فر قرار دهید تا با حرارت و گرمای داخل فر کمی پخته شود.

*. توجه داشته باشید که در این حالت نیازی نیست که هیچگونه افزودنی مانند شکر و دیگر چاشنی ها به این معجون لاغری اضافه کنید، وگرنه خاصیت چربی سوزی اش از بین میرود.

فواید معجون گیاهی تخم کتان

1. معجون تخم کتان در اکثر مواقع برای چربی سوزی شکم به افراد توصیه میشود. اگر رژیم غذایی مناسبی داشته باشید این معجون به شما کمک خواهد کرد ال در طول مدت 30 روز، حدود 7 الی 6 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشید و لاغری شما از کوچک شدن و صاف شدن شکمتان و سوختن چربی آن به خوبی مشهود خواهد بود.

2.از فواید دیگر این معجون معجزه آسا، کمک به عملکرد دستگاه گوارش است. این معجون گیاهی لاغری به شما کمک میکند تا کمتر دچار نفخ شوید و از طرفی دیگر معده تان به خوبی پاکسازی شود.

3. در بسیاری از موارد دیده شده است که ترکیبات مختلف با تخم کتان و بلغور جو دو سر میتواند باعث کاهش ورم و تورم سلولی افراد بشود.

4. این معجون گیاهی سرشار از املاح و ویتامین های مختلفی می باشد که به افزایش شادی و نشاط در زندگی افراد و ایجاد انرژی بیشتر کمک میکند.

نکته:

شاید اکنون این سوال برای بسیاری از افراد پیش اید که آیا این معجون گیاهی تنها به چربی سوزی شکم کمک میکند و برای لاغری دیگر اعضای بدن مناسب نیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که معجون تخم کتان دارای بهترین و سریعترین اثرگذاری و چربی سوزی می باشد و به دلیل آن که بیشترین چربی ها و کالری ها در شکم انباشته شده اند، میتوان اثرگذاری آن را در قسمت شکم افراد بیش از نواحی دیگر مشاهده کرد اما حقیقت آن است که این خاصیت چربی سوزی در دیگر نقاط بدن نیز وجود خواهد داشت و اگر شما در قسمتهای دیگر بدن تان نیز به اندازه شکمتان چربی داشته باشید، روند لاغری شما در تمامی قسمت های بدنتان یکسان خواهد بود.

در حالت کلی می توان گفت که استفاده ی تدریجی از معجون تخم کتان میتواند باعث چربی سوزی تدریجی و تناسب اندام در افراد مختلف شود.

روش های مختلف استفاده از تخم کتان با هدف لاغری

BMI

برای لاغری با استفاده از تخم کتان، روش های مختلفی وجود دارد که به چند نمونه از رایج ترین آنها اشاره می کنیم:

1. حدود نیم ساعت قبل از خوردن هر وعده غذایی، یک قاشق غذاخوری پودر کتان را با آب فراوان بخورید. این روش باعث میشود تا شما احساس سیری داشته باشید و مقدار بسیار زیادی غذا میل نکنید. هنگامی که دریافت کالری در هر وعده غذایی کم شود به تدریج وزن شما نیز کاهش میابد.

2. برای کمک کردن به هضم سریعتر غذا در معده و کمک به بهبود عملکرد گوارشی تان بعلاوه ی کاهش وزن و لاغری ، توصیه میشود که به اندازه ی یک قاشق تخم کتان را در بین غذا میل بفرمایید.

3. به عنوان عصرانه و بجای چایی شما میتوانید تخم کتان را دم کنید و دمنوش گیاهی خوشمزه و مفیدی میل کنید که به کاهش اشتهای شما نیز کمک کند و روند سوخت و ساز بدنتان را نیز افزایش دهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۰۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان