//
کدخبر: ۲۴۸۰۴۰ //

درمانگاه‌های سپاه در ۷ شهرستان گیلان شبانه‌روزی شد

معاون سپاه قدس گیلان گفت: در راستای خدمات‌رسانی به عموم مردم جهت مقابله با ویروس کرونا، درمانگاه‌های سپاه در ۷ شهرستان گیلان شبانه‌روزی شدند.

 درمانگاه‌های سپاه در ۷ شهرستان گیلان شبانه‌روزی شد

به گزارش فرتاک نیوز؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل اسماعیلی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گسترش ویروس کرونا، درمانگاه‌های سپاه گیلان در 7 شهرستان این استان به صورت شبانه‌روزی به مراجعان و مردم خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان شهرستان‌هایی که درمانگاه‌های سپاه در آن‌ها فعالیت مستمری دارند را برشمرد و عنوان کرد: در حال حاضر درمانگاه‌های سپاه در شهرستان‌های رشت، رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، آستارا و فومن برای خدمات‌رسانی به مردم آماده هستند.

اسماعیلی با بیان اینکه به دستور فرمانده سپاه قدس گیلان و تلاش‌های معاونت بهداشت و درمان این نهاد فعالیت درمانگاه‌های سپاه شبانه‌روزی شده است تصریح کرد: درمانگاه امام سجاد(ع) سپاه در شهر رشت از جمله مراکزی است که از هفته گذشته فعالیت‌های خود را مستمر کرده است.

وی با اشاره به اینکه از امروز درمانگاه‌های سپاه گیلان در شهرستان‌ها رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، آستارا و فومن نیز به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند افزود: با برنامه‌ریزی‌های لازم نیروی انسانی مورد نیاز فعالیت شبانه‌روزی درمانگاه‌های نیز تامین شده است.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان از آماده بودن پزشکان و پرستاران مستقر در درمانگاه‌های سپاه جهت خدمت‌رسانی به مردم خبر داد و اظهار داشت: بسیجیان و پاسداران سپاه گیلان از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کنند تا سلامت و آرامش را به مردم استان هدیه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۰۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان