//
کدخبر: ۲۴۷۹۹۸ //

منتفی شدن نتایج نمونه ۶۵ بیمار مشکوک به کرونا درهمدان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: خوشبختانه در ۴۸ ساعت گذشته نتایج تست ۶۵ بیمار مشکوک به کرونا منفی اعلام شده است.

منتفی شدن نتایج نمونه ۶۵ بیمار مشکوک به کرونا درهمدان

به گزارش فرتاک نیوز؛ دکتر منوچهر کرمی، اظهار داشت: مردم و دستگاههای اجرایی استان همکاری بسیار خوبی در زمینه پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در استان داشتهاند.

وی با بیان اینکه از مردم تقاضا داریم همچنان نسبت به رعایت بهداشت فردی و نکات آموزشی برای پیشگیری از این ویروس اهتمام داشته و سخت گیرانه عمل کنند، ابراز کرد: اگر مردم همکاری کنند در آینده ای نزدیک شاهد سیر نزولی و کنترلاین بیماری خواهیم بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه سرایت پذیری این ویروس به نحوی است که هر فرد بیمار می‌تواند 3  نفر را بیمار کند، تصریح کرد: با اقدامات پیشگیرانه و تلاش همگانی استان، سرایت پذیری این ویروس از 3 به 1و نیم رسیده است.

کرمی با اشاره به اینکه همکاری مردم در رعایت نکات بهداشتی و همکاری با ما ستودنی است، اظهار داشت: به صورت یک روز درمیان جلساتی با حضور دستگاه های مختلف در استانداری برگزار و دستورالعمل هایی برای مقابله با کرونا تنظیم و اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه از روزهای گذشته تست کرونا در همدان انجام می‌شود، تصریح کرد: در 48 ساعت گذشته یک مورد جدید ابتلا به کرونا گزارش شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان تاکید کرد: از مردم میخواهیم سفرهای غیر ضروری برون شهری خود را لغو و سفرهای درون شهری را نیز به حداقل برسانند. همچنین میهمانی ها را کنسل و در اماکن شلوغ و پرتردد حضور نیابند.

کرمی با بیان اینکه وضعیت همدان از نظر شیوع کرونا بهتر از سایر استان‌های کشور است، گفت: در صورتیکه همکاری های مردم ادامه یابد و هر کس نسبت به رعایت پیام های بهداشتی و بارها به آن اشاره شده، مصمم باشد در آینده ای نزدیک میتوانیم این بیماری را به حالت کنترل درآوریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۹۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان