//
کدخبر: ۱۷۰۷۲۰ //

پرت شدن از ارتفاع در خواب نشانه چیست؟

احتمالا برای شما هم گاهی اتفاق افتاده که در خواب می بینید از ارتفاع سقوط می کنید و حتی ممکن است بدن شما به این رویداد واکنش نشان دهد.

پرت شدن از ارتفاع در خواب نشانه چیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرت شدن از ارتفاع و سقوط در خواب، ممکن است در پی چندین حالت ذهنی روی دهد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

تمایل به رهایی

زندگی روزمره گاهی فشار زیادی به روح و روان افراد وارد می کند، تا جایی که تنها چیزی که می خواهند دو بال برای پرواز کردن است و بس. زمانی که می خواهید از فشار و تنش های روزمره خلاص شوید، این حالت با احتمال بیشتری در خواب روی خواهد داد. در واقع این حالت نوعی اختلال خواب است که دلیل آن کشمکش میان خواب و بیداری است. اگر فکر می کنید دچار استرس و اضطراب ناشی از فعالیت های پرفشار روزمره هستید، سعی کنید از فشار بکاهید.

صدایی از ناخودآگاه

اگر بیش از اندازه مطابق آداب و احتیاط عمل می کنید، احتمالا در خواب ناخوداگاه تمایل دارید کمی جنون به خرج دهید. هنگامی که در خواب از ارتفاع سقوط می کنید،‌ در واقع تمایل به از میان برداشتن موانع موجود در جامعه و از بین بردن ترس های خود هستید که به شما اجازه رویاپردازی، جاه طلبی و جسارت و شجاعت نمی دهد. این حالت در خواب به شما گوشزد می کند شهامت و جسارت بیشتری برای دنبال کردن رویاهای خود داشته باشید.

احساس گناه

سومین حالت ذهنی که باعث می شود شما خواب پرت شدن از ارتفاع را ببینید، احساس گناه است. ناخودآگاه شما نسبت به گناهی که مرتکب شده اید به این روش واکنش نشان می دهد. به این ترتیب با رها کردن بدن خود از ارتفاع، خود را در معرض قضاوت دیگران قرار می دهید و خود را تسکین می دهید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بهداشت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان