//
کدخبر: ۱۰۲۱۰۷ //

رابطه درآمد بر تناسب اندام

شاید برایتان جالب باشد که بدانید محققان ثابت کرده‌اند تحصیلات بالاتر در زن‌ها باعث می‌شود علاوه بر درآمد بیشتر نسبت به زنان دیگر، آگاهی بیشتری نسبت به سلامت بدن خود داشته باشند و از چاق شدن پرهیز کنند. به طور کلی کی توان گفت که رابطه درآمد بر تناسب اندام در بانوان مستقیم بوده و هر چه در آمد خانمی بالاتر باشد به تناسب اندام خود بیشتر اهمیت می دهد.

رابطه درآمد بر تناسب اندام
به گزارش فرتاک نیوز،

محققان مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های ایالات متحده با بررسی جامع میزان چاقی افراد و پرونده‌های پزشکی آنها بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ ، دریافتند بین حقوق زن‌ها و مقدار لاغری آنها نسبت مستقیمی وجود دارد. هر چقدر حقوق زن‌ها بیشتر باشد آنها لاغرتر می‌شوند. این مسئله تنها در زن‌ها وجود داشته و در مردان موردی مشاهده نشده.

در تحقیقات آنها متوجه شدند ۴۵ درصد از زنانی که در خط فقر بودند چاق‌تر بودند. این درصد در مورد زنان با درآمد متوسط ۴۳ درصد و برای زنان با درآمد بالاتر زیر۳۰ درصد بود. آنها متوجه شدند زنان با تحصیلات بالاتر آگاهی بیشتری نسبت به سلامت بدن خود دارند و از چاق شدن پرهیز می‌کنند. در این میان ۴۰ درصد زنانی که دیپلم و یا تحصیلات زیر دیپلم داشتند چاق بودند که این درصد در میان زنان دانشگاهی ۲۸ درصد بود.

رابطه‌ی زنان لاغر با غذا

زنان لاغر رابطه‌ی راحت و بدون مشکلی با غذا دارند در صورتیکه افرادی که اضافه وزن دارند مدام به غذا فکر می‌کنند و به مقدار و تعداد دفعات غذا خودرن توجه می‌کنند. به همین دلیل ذهن و مغز آنها مدام مشغول غذاست.

متخصصین کاهش وزن به بررسی ذهن افراد ذاتا لاغر پرداخته‌اند و نکاتی را از آنها استخراج کرده اند. این نکات از این قرارند:

    افراد لاغر دریافته‌اند گرسنگی یک مورد اورژانسی نیست.

    آنها سیر شدن را به پر شدن معده ترجیح می‌دهند.

    آنها خوب می‌خوابند.

    اهل حرکتند.

    میوه‌ی بیشتری می‌خورند.

    با غذا خوردن در هنگام مشکلات به خود تسکین نمی‌دهند.

    دارای ژن اراده و خویشتن‌داری هستند.

برای عزیزانی که از طریق مجله اینترنتی زودشور با خدمات خشکشویی آنلاین آشنا می شوند کد تخفیف mag20shoor در نظر گرفته شده است که می توانید در هنگام ثبت سفارش از این کد استفاده نموده و از ۲۰ درصد تخفیف برای خدمات خشکشویی بهره مند شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۲۱۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان