//
کدخبر: ۲۶۶۱۸۷ //

نماز جمعه فردا در تمامی شهرهای استان اردبیل برگزار می‌شود

گروه استان‌ها- طبق اعلام دفتر شورای سیاست‌گذاری مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه فردا در اردبیل و ائمه جمعه استان اردبیل تمام شهرهای این استان با رعایت کامل هشدارها و دستورهای بهداشتی برگزار می‌شود.

نماز جمعه فردا در تمامی شهرهای استان اردبیل برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

طبق اعلام دفتر شورای سیاست‌گذاری مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه فردا در اردبیل و ائمه جمعه استان اردبیل تمام شهرهای این استان با رعایت کامل هشدارها و دستورهای بهداشتی برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه بر گزارش ارائه شده در آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر قرارگیری نهاد نماز جمعه از نظر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در رتبه اول کشور تاکید شده است.

همچنین این اطلاعیه از همه نمازگزاران، گروه‌های جهادی‌، مدافعان سلامت و ستاد استانی کرونا که در این مدت صبر و همکاری کردند تشکر و قدردانی کرده و همکاری بیش از پیش آنان با شروع نماز جمعه را ضروری دانسته است.

بر این اساس رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش، استفاده از سجاده و مهر شخصی، وضو گرفتن در خانه، شستشوی مرتب دست‌ها با صابون یا مواد ضدعفونی، خودداری از توزیع نذورات در محل برگزاری نماز، خودداری افراد سالمند و دارای بیماری زمینه‌ای از شرکت در نماز، استفاده از کیسه کفش یک بار مصرف، خودداری جدی افراد دارای علائم سرماخوردگی یا علائم مشابه بیماری کووید19 از شرکت در نماز، کوتاه کردن زمان توقف در محل، خودداری از لمس چشم، گوش، بینی و دهان، تا زمان بازگشت به منزل و شستشوی مجدد دست‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۱۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان