//
کدخبر: ۲۶۱۱۵۸ //
معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

کوتاهی در حفظ سلامت مردم بخشودنی نیست

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به خطر کرونا برای سلامت جامعه تاکید کرد: فرمانداران بطور جدی و با حساسیت باید مانع کاشت سبزیجات و صیفی جات با فاضلاب خام شوند.

کوتاهی در حفظ سلامت مردم بخشودنی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از واحد کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه کارگروه سلامت استان با بیان اینکه جامعه در شرایط حساس مقابله با کرونا قرار داردافزود: در این شرایط نباید اجازه داد که موضوعات و مسائل دیگری به کمک کرونا بیاید و سلامت مردم را دو چندان تهدید کند.   

وی با بیان اینکه شرایط امسال و بیماری کروناحساسیت مضاعف را می طلبد تاکید کرد:هر گونه کوتاهی دستگاهها و مسئولان در مقابله با کاشت سبزیجات و صیفی جات با استفاده از فاضلاب خام نابخشودنی است و مسئول مربوطه باید پاسخگوی کوتاهی خود باشد.

الهی تبار با اشاره به سختی شرایط مدیریت بیماری کرونا در کشور تصریح کرد: نظام دو راه بیشتر برای مقابله نداشت؛ یا باید راه قرنطینه کامل را انتخاب می کرد و یا باید جامعه را رها می کرد ولی راه مدیریت بیماری و ادامه زندگی مردم را برگزید.

وی افزود: اگرچه وضعیت کرمانشاه با اقدامات هوشمندانه و مدیریت که در قبال کنترل بیماری کرونا صورت گرفته مطلوب شده اما نباید اجازه بازگشت پیک اپیدمی و دوچندان شدن تهدید سلامت مردم داده شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۱۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان