//
کدخبر: ۲۶۰۶۸۹ //

امیدوارم تصمیمی گرفته شود که کمترین تلفات حدی داشته باشد

سرمربی مس رفسنجان گفت: امیدوارم مسئولان امر و تصمیم گیرنده، راه حلی را اتخاذ کنند که کمترین تلفات حدی را داشته و حق تیمی تضییع نشود.

 امیدوارم تصمیمی گرفته شود که کمترین تلفات حدی داشته باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ربیعی در گفتگو با برنامه ورزش تعطیل نیست در خصوص اینکه آیا تیمش تمرین مخفیانه ای داشت است یا خیر اظهار داشت : اصلا تمرین مخفیانه چیست و چه مزیت هایی دارد در لیگی که ۷۰ روز است وقفه در آن ایجاد شده و حداقل ۳۰ روز نیز طول می کشد تا در مورد برگزاری یا عدم برگزاری تصمیم گیری و در صورت برگزاری پروتکل های بهداشتی تدوین شود و با این حال یک فاصله ۱۰۰ روزه ایجاد می شود چه مزیتی دارد که تیمی در این فاصله طولانی مدت تمرین مخفیانه نیز داشته باشد.

 
ربیعی افزود : از علم فیزیولوژی تمرینی نیز مگر بازیکنان چند مرحله می توانند بازسازی و بدنسازی کنند تا به شرایط ایده آل برسند و ۸ بازی باقی مانده را انجام دهند و پس از آن برای فصل جدید نیز آمادگی بدنی خود را حفظ کنند.
 
سرمربی مس رفسنجان در خصوص اینکه به احتمال زیاد ۸ هفته باقی مانده به صورت فشرده برگزار خواهد شد گفت : به نظر من این ایده یک ایده کاملا غلطی است چرا که یک بازیکن ۷۰ روز است که از توپ فوتبال با توجه به شرایط جامعه دور بوده و فقط به صورت آنلاین آن هم در خانه تمرین کرده است. به نظر من بی انصافی است که فوتبال را مختص به یک فاکتور آمادگی جسمانی کنیم.
 
وی در مورد عدم برگزاری لیگ بیان داشت : حدود ۳/۴ مسابقات برگزار شده و اگر حرفی بزنم در مورد برگزاری یا عدم برگزاری با توجه به جایگاهی که در جدول داریم شاید توسط مردم قضاوت شویم اما در کل من به مردم رفسنجان تعهد دارم و با توجه حضورمان در صدر جدول حداقل باید از حق این مردم دفاع کنم از کسی که مسئول تصمیم گیری است خواهش می کنم که دو اصل را رعایت کند اول اینکه تصمیم زودتری بگیرد تا تیم ها بیشتر از این متضرر نشود و از بلاتکلیفی خارج شوند دوم اینکه عدالت را در تصمیم گیری رعایت کند تا خدایی نکرده حق تیمی این وسط تضییع نشود.
 
ربیعی ادامه داد : اگر قرار است بازی ها برگزار شود برای اینکه سلامت بازیکنان در قبال کرونا حفظ شود حتما باید دوره تمرینی گذشته شود و گرنه بازیکنان در این هشت هفته باقی مانده بدون اغراق با مصدومیت بالایی روبرو می شوند.
 
سرمربی مس رفسنجان بیان داشت : سوالی که در ذهن همگان ایجاد می شود این است که آیا در ماه های تیر و مرداد که اوج گرما در کشور ما است آن هم در نیمه جنوبی کشور می شود بازی برگزار شود؟ از سوی دیگر ورزشگاه های ما از لحاظ سخت افزاری امکانات کمتری دارند که بتوانیم بازی ها را زیر نور برگزار کنیم جدای آن بازی در گرما آن هم در زمینی با چمن مصنوعی کار خیلی سختی است بنابراین از شخص مسئولی که در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری بازی ها تصمیم خواهد گرفت تقاضا داریم تا از چند زاویه نسبت به موضوع دید کامل و وسیع داشته و تمامی ابعاد آن را در نظر بگیرد.
 
وی در مورد اینکه موضع‌شان در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری ادامه بازی ها چیست گفت : شاید با برگزاری بازی ها آن هدفی که در طول یک سال برای رسیدن به آن زحمات زیادی کشیدیم تحقق یابد اما با ۳ هفته فرصت برای آماده سازی و تمرینی تیم ها کاملا مخالف هستم اگر بازی ها برگزار شود حداقل ۴ الی ۵ هفته نیاز است تا تیم ها خود را به شرایط مسابقه برسانند.
 
ربیعی در پایان در خصوص اینکه در صورت تعطیلی این فصل با توجه به صدرنشینی تیم مس رفسنجان چه تصمیم باید برای سرنوشت صعود کننده ها اتخاذ شود گفت : امیدوارم آن چیزی که دنیا و در لیگ های مختلف در این شرایط انجام می دهند از آنها الگو برداری کرده و آن کسانی که تصمیم نهایی را خواهند گرفت تصمیمی را اتخاذ کنند که حق تیمی ضایع نشود و در موارد فوتبالی کمترین تلفات حدی را داشته باشد‌.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۶۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان