//
کدخبر: ۲۵۷۶۹۶ //

قهاری: همیشه عاشق این بودم مقابل هواداران نساجی بازی کنم

مدافع تیم فوتبال نساجی گفت: از کودکی طرفدار نساجی بودم و به ورزشگاه شهید وطنی می‌آمدم و این تیم را تشویق می‌کردم.

قهاری: همیشه عاشق این بودم مقابل هواداران نساجی بازی کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی، احسان قهاری در خصوص چگونگی گذراندن روزهای قرنطینه و نحوه پیگیری تمرینات اظهار داشت: در حال تجربه شرایط بسیار سختی هستیم و برای حفظ سلامتی خودمان و جامعه مجبور بودیم در خانه بمانیم اما یک فوتبالیست حرفه‌ای نیاز به تمرین داشته تا بتواند خود را در آماده نگه دارد. تیم ما هم با زحمات کادر فنی از روزی که تمرینات گروهی تعطیل شد، هر روز به‌صورت آنلاین به‌طور انفرادی در خانه تمرین می‌کنیم. هرچند از شرایط بازی و مسابقه دور هستیم و در ادامه به زمان مشخصی نیاز داریم تا به سطح ایده‌آل برسیم.

وی در مورد تعطیلی لیگ و تأثیر آن بر عملکرد نساجی عنوان کرد: تیم ما بعد از بردی که در برابر ماشین‌سازی با نخستین حضور آقای فکری بدست آورد، شرایط خوبی به لحاظ روحی و انگیزشی پیدا کرد. قطعاً این تعطیلی بی‌تأثیر نیست و در روند رو به جلوی ما خلل ایجاد کرد اما تمام سعی‌مان را انجام می‌دهیم تا مجدداً خودمان را به آن سطح مطلوب برسانیم. ضمن اینکه تعطیلات لیگ کمک زیادی به برخی بازیکنان مصدوم کرد، بعنوان مثال در تیم ما کاپیتان محمد عباس‌زاده توانست از بند مصدومیت رها شود.

مدافع جوان نساجی در رابطه با کادر فنی جدید و سابق نساجی در فصل جاری گفت: آقای فکری مربی بادانش و کارآمدی است و کادر باتجربه‌ای دارد که انگیزه، شادابی و طراوت تیم را حفظ می‌کنند و همچنین به بازیکنان جوان بها می‌دهند. جا دارد از آقای مهاجری و کادر خوبش هم‌ تشکر کنم که واقعاً برای بنده و تیم نساجی زحمت کشیدند.

قهاری درباره حضور مجدد علی امیری به‌عنوان مدیرعامل و مالکیت رضا حدادیان در نساجی اظهار داشت: آقای امیری مدیر کاربلدی است و به هر حال نساجی در زمان مدیرعاملی ایشان به لیگ‌ برتر صعود کرد. امسال هم با حضور مجددشان، سر و سامان گرفتیم.همه ما مازندرانی‌ها و جامعه فوتبال ممنون‌دار امثال خیّرین و سرمایه‌گذارانی چون آقای حدادیان هستیم. در شرایط سخت اقتصادی و  در حالی که فوتبال درآمدزایی ندارد، سرمایه‌گذاری که سالی بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه کند و موجب دلخوشی بخش قابل توجهی از مردم شود، این کار بزرگ، وصف‌نشدنی است.

وی درخصوص بازی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر و در میان هواداران پرشور نساجی را چنین عنوان کرد: واقعاً حس خیلی خوبی دارم. من خودم از کودکی طرفدار نساجی بودم و به ورزشگاه شهید وطنی می‌آمدم و این تیم را تشویق می‌کردم. همیشه آرزو می‌کردم روزی در تیم محبوبم و در مقابل این همه هوادار عاشق بازی کنم که الحمدلله این اتفاق افتاد.

مدافع جوان نساجی درباره روند حضورش در نساجی گفت: من عاشق نساجی بودم اما شرایطش مهیا نشد و به تهران رفتم و در رده امیدهای پرسپولیس و سایپا بازی می‌کردم که بنا بر مشکلات خانوادگی شرایطی رقم خورد که به تیم امید نساجی پیوستم و همان سال تیم امیدهای نساجی با دو گل من در برابر پارس جنوبی جم به لیگ برتر صعود کرد.

قهاری درباره پیش‌بینی‌اش از جایگاه نساجی در پایان فصل در جدول رده‌بندی تصریح کرد: ما با اینکه در طول فصل بهترین بازی‌ها را انجام دادیم اما متأسفانه نتوانستیم نتایج دلخواه را کسب کنیم، جایگاه نساجی نباید در جدول اینگونه باشد. همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا جایگاهی در خور شأن باشگاه نساجی و مردم مازندران به‌دست بیاوریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۶۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان