//
کدخبر: ۲۵۸۹۸۵ //

تکرار اشتباه فدراسیون با انتخاب اسکوچیچ/ نیمه‌کاره ماندن لیگ اجحاف در حق شهرداری آستاراست

ملی‌پوش اسبق فوتبال کشورمان با بیان اینکه انتخاب اسکوچیچ اشتباهی بزرگ توسط فدراسیون فوتبال است، گفت: لیگ نیمه‌تمام به سودهایی تیم‌هایی است که در معرض سقوط قرار دارند و در حق تیم‌هایی نظیر شهرداری آستارا اجحاف می‌شود.

تکرار اشتباه فدراسیون با انتخاب اسکوچیچ/ نیمه‌کاره ماندن لیگ اجحاف در حق شهرداری آستاراست
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن اشجاری با اشاره به لزوم آغاز مجدد رقابت‌های لیگ فوتبال کشورمان اظهار کرد: لیگ نیمه‌تمام به سودهایی تیم‌هایی است که در معرض سقوط قرار دارند و در حق تیم‌هایی نظیر شهرداری آستارا اجحاف می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری آستارا یکی از کاندیداهای صعود به لیگ یک فوتبال است، افزود: کمتر از یک هفته تا آغاز رقابت‌های لیگ دسته دوم به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا انتخاب‌شده و از جذب نفرات مدنظرم بازماندم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با تأکید بر اینکه این تیم در یارگیری ابتدای فصل ضعیف عمل کرد، گفت: تیمی با بدن‌سازی ضعیف را تحویل گرفته و برای انتقال تفکراتم به بازیکنان جدید نیاز به زمان داشتم، دو هفته نخست را به دلیل این شرایط از دست دادیم و از هفته سوم رفته‌رفته تفکراتمان بر تیم حاکم شد.

اشجاری با اشاره به عملکرد بی‌نظیر شهرداری آستارا در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال بیان کرد: در ۱۲ دیدار مقابل رقبا به پیروزی یا تساوی دست پیداکرده و شکستی در کارنامه تیممان ثبت نشد؛ با کسب ۱۵ امتیاز در بازی‌های خارج از خانه و کسب امتیازات لازم در دیدارهای خانگی به یکی از اضلاع مربع صعود به لیگ یک پیوستیم.

وی با بیان اینکه فاصله شهرداری آستارا با تیم دوم جدول تنها دو امتیاز است، تصریح کرد: در پنج دیدار باقی‌مانده از رقابت‌های لیگ دسته دوم در چهار دیدار خانگی مقابل رقبا به میدان می‌رویم و نیمه‌تمام ماندن این رقابت‌ها اجحاف در حق تیم شهرداری آستاراست، تیممان برای صعود به رقابت‌های لیگ یک در بزنگاهی تاریخی قرارگرفته و برای صعود هم‌قسم شده‌ایم.

ملی‌پوش اسبق فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه تیم ملی در انتخاب جانشینان کی روش مرتکب اشتباه شده، بیان کرد: انتخاب ویلموتس به‌عنوان جانشین کی روش اشتباهی بزرگ از سوی فدراسیون فوتبال بوده و انتخاب اسکوچیچ اشتباهی به‌مراتب بزرگ‌تر است؛ کی روش با تیم ملی نتایجی درخشان کسب کرده و بایستی جانشینی در حد و قواره‌های وی انتخاب می‌کردیم.

اشجاری با بیان اینکه استقلال تحت هدایت استراماچونی به ثبات نسبی رسیده بود، افزود: آبی‌های پایتخت پس از چند فصل می‌توانستند به قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دست پیدا کنند ولی با خروج استرا، استقلال از شرایط ایدئال فاصله گرفت؛ بازگشت مجیدی به استقلال باعث شده این تیم مجدداً به ساحل آرامش رسیده و فوتبال خوبی ارائه دهد.

وی با بیان اینکه باشگاه شهرداری ورزشگاه تختی انزلی را برای برگزاری بازی‌های احتمالی زیر نور پیشنهاد داده، تصریح کرد: بعید است در ماه مبارک رمضان بازی‌های لیگ دسته دوم آغاز شود و منتظر تصمیم مسؤولین سازمان لیگ برای آغاز مجدد رقابت‌ها هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با تأکید بر اینکه میزبانی‌های لیگ دسته دوم عجیب‌وغریب است، گفت: در برخی از مسابقات به دلیل میزبانی ناشایست رقبا از کسب امتیاز بازماندیم؛ به‌عنوان‌مثال در دیدار مقابل شهرداری همدان در دقیقه ۹۶ مسابقه، داور یک پنالتی اشتباه به سود میزبان اعلام کرد و بازی به‌تساوی کشیده شد.

اشجاری با بیان اینکه بایستی بر مسابقات هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم نظارت دقیق‌تری انجام گیرد، خاطرنشان کرد: در دیدار مقابل خیبر خرم‌آباد قرار بود بازی بدون تماشاگر برگزار شود ولی بیش از ۲۰۰ تن از هواداران و لیدرهای این تیم در ورزشگاه خرم‌آباد حضور پیدا کردند و در انتهای مسابقه به سمت عوامل برگزاری بازی هجوم آوردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۹۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان