//
کدخبر: ۱۸۲۴۲۷ //

هافبک سپیدرود: فدراسیون بازی‌های هفته‌های پایانی را به‌صورت هم‌زمان برگزار کند

هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به حساسیت هفته‌های پایانی لیگ، گفت: فدراسیون فوتبال باید تدابیر خاصی اندیشیده و بازی‌های هفته‌های پایانی را به‌صورت هم‌زمان برگزار کند.

هافبک سپیدرود: فدراسیون بازی‌های هفته‌های پایانی را به‌صورت هم‌زمان برگزار کند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد بلبلی با اشاره تساوی ارزشمند سپیدرود مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد: سپیدرود در هفته‌های اخیر به‌هیچ‌وجه چهره یک تیم از پیش بازنده را نداشته و در تمامی دیدارها برای پیروزی به میدان می‌رود.

وی با اذعان به روند رو به رشد سپیدرود در هفته‌های اخیر، اظهار کرد: سپیدرود با ارائه یک فوتبال هجومی به مصاف رقبا می‌رود و با کسب امتیازات دلخواهمان، فاصله با تیم نفت مسجدسلیمان را به یک امتیاز کاهش داده‌ایم، چهار فینال تا پایان لیگ پیش‌رو داشته و در هر چهار دیدار برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.

هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت که به دلیل مصدومیت دیدار مقابل پارس را از دست داد با اشاره به این موضوع، تصریح کرد: دیداری فیزیکی مقابل تراکتورسازی تبریز به نمایش گذاشتیم که به دلیل تقابل با بازیکنان رقیب، دچار مصدومیت شده و به صلاحدید کادر پزشکی و فنی سپیدرود رشت در لیست نفرات اعزامی به جم قرار نگرفتم.

بلبلی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای رسیدن به دیدار فولاد به کار می‌گیرد، گفت: چهار دیدار باقی‌مانده سپیدرود، بسیار مهم بوده و در تمامی دیدارها برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم، بسیار امیدوار هستیم با پیروزی مقابل فولاد خوزستان و در سوی مقابل توقف نفت مسجدسلیمان مقابل همنام آبادانی خود، جای این تیم را در جدول بگیریم.

وی با تأکید بر حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر، خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال با توجه به شرایط تیم‌ها در جدول رده‌بندی، باید تدابیر خاصی اندیشیده و بازی‌های هفته‌های پایانی را به‌صورت هم‌زمان برگزار کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۴۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان