//
کدخبر: ۲۵۷۷۱۲ //

فتاحی: هیچ اراده‌ای برای برگزار نکردن بازی نداشتیم/ انشاءالله کار به CAS نمی‌کشد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان می‌گوید برای تصمیم‌گیری مجدد درباره بازی این تیم با پرسپولیس، به کمیته استیناف مدارک جدیدی ارائه کرده است.

فتاحی: هیچ اراده‌ای برای برگزار نکردن بازی نداشتیم/  انشاءالله کار به CAS نمی‌کشد
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره جلسه‌ای که در فدراسیون فوتبال برای تصمیم‌گیری درباره دیدار حاشیه‌ساز سپاهان - پرسپولیس برگزار شد، اظهار کرد: از کمیته استیناف خیلی ممنونم که این وقت را در اختیار ما گذاشتند. ما دفاعیات را انجام دادیم و فیلم‌های جدید مورد نظرمان را به کمیته استیناف نشان دادیم. هم مسوول حقوقی ما و هم دوستان عزیز صحبت‌های‌شان را انجام دادند. الان هم می‌گویم ما هیچ اراده‌ای برای برگزار نکردن بازی نداشتیم و می‌خواستیم آن روز بازی کنیم. اتفاقاتی افتاد که همه آن‌ها را در این جلسه توضیح دادیم. 

او ادامه داد: باشگاه سپاهان آماده برگزاری آن مسابقه بود ولی در آن لحظه هیچ اراده برای برگزاری مسابقه نبود. امیدواریم که دوستان خوبی که در کمیته استیناف هستند صحبت‌های ما را شنیده باشند و یک رای عادلانه صادر کنند.

فتاحی درباره ادعای پرسپولیسی‌ها که گفته‌اند سپاهان در این جلسه مدرک جدیدی نشان نداده است هم توضیح داد: دوستان پرسپولیسی نظر خودشان را می‌دهند.

سرپرست سپاهان در پاسخ به این پرسش که چرا نیکفر، رییس هیات مدیره این باشگاه در این جلسه حضور نداشت؟ هم بیان کرد: اصلا چنین چیزی نبود. به ما اعلام کرده بودند که دو نفر از باشگاه بیایند. آقای صالحی هم گفته بودند که حضور سرپرست تیم و مدیر حقوقی در جلسه کافی است. این که نیکفر در این جلسه نبود مربوط به خودشان است و ما را به عنوان نماینده انتخاب کردند چون در جریان ریز مسائل بودیم. 

او در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار است رای پرونده به سمت سپاهان تغییر کند؟ گفت: همه ما به امید زنده‌ایم. ما قصد برگزاری بازی را داشتیم. امیدوارم یک رای عادلانه صادر شود.

فتاحی درباره احتمال شروع لیگ هم اظهار کرد: ما منتظر ستاد کرونا هستیم و این که شرایط در کشور پایدار شود و بیماری از کشور برود. بعد از آن هم مجوز تمرینات داده شود. جان انسان‌ها از فوتبال و همه ورزش‌ها مهم تر است.

فتاحی در این باره که آیا در صورت تایید حکم کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف، باشگاه سپاهان به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: اجازه دهید ابتدا رای را اعلام کنند. انشاءالله کار به آنجا نمی‌کشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۷۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان