//
کدخبر: ۲۲۹۲۰۶ //

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پاسخ انصاری فرد را داد

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه ای پاسخ مدیرعامل پرسپولیس را داد.

 کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پاسخ انصاری فرد را داد
به گزارش فرتاک نیوز،

کمیته استیناف در خصوص اظهارات مورخ ۹۸/۹/۱۱ مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر، به منظور تنویر افکار عمومی، مطالبی را به شرح زیر به اعلام کرد:

۱) از زمان آغاز فعالیت برنامه فوتبال برتر ، صرفاً یک مورد تماس تلفنی با ریاست کمیته استیناف گرفته شده است که پاسخگویی انجام شده است.

۲) بر خلاف اظهارات انصاری فرد درباره محرومیت شجاع خلیل زاده، کمیته استیناف وی را از حیث عکس گرفته شده مبین نشان دادن انگشت دست با تلقی به مفهوم نظارت خدای متعادل، تبرئه نموده و لیکن در مورد تحریک تماشاگران با توجه و مستند به گزارش ناظر محترم کمیته انضباطی حاضر در ورزشگاه، محرومیت تعیین شده تائید گردید.

۳) کمیته استیناف بر اساس درخواست نامبرده و باشگاه پرسپولیس دائر بر تعلیق باقیمانده محرومیت وی، وارد رسیدگی شده و ایشان را مشمول تعلیق محرومیت دانسته، فلذا چنانچه ایشان در ترکیب تیم قرار نداشته می‌توانستند درخواست خود را مسترد تا لااقل عدم حضور وی در بازی، پایانی باشد بر محرومیت اعمال شده، لذا علی رغم توضیح این موضوع به انصاری فرد، متاسفانه مجدداً با طرح غیر واقع نحوه محرومیت بازیکن، فضای آرام فوتبال دچار تنش خواهد شد که امیدواریم از هرگونه تصویر پردازی غیر واقع در راه اعتلای تیم تحت مدیریتشان قدم بردارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۲۰۶ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    ناراحتی نداره. اگه ریگی در کفشتان نیست و واکنش شما از عدم پذیرش انتساب به بی عدا لتی و تمایلات جانبدارانه له یا علیه تیمی صادقانه است پیشنهاد آقای انصاریفرد رو د رباره ارزیابی و مقایسه داوریها و احکام ا نضباطی علیه پرسپولیس و تیمای رقیب در پار سال و امسال انجام بدید(برای اجتناب از هر گونه اتهامات بعدی میتوانید آن را در قالب پروژه ای به گروه های مرجع علمی و کارشنا سی بیطرف بسپارید ) تا سیه روی شود هرکه د ر او غش است!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان