//
کدخبر: ۲۵۹۸۲۷ //

کشف ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار عدد بسته بهداشتی احتکار شده توسط پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس در راستای مقابله با کرونا اقدامات زیادی انجام داد که یکی از آنها کشف حدود 2 میلیون و 600 هزار عدد انواع ماسک، دستکش، الکل و ژل های بهداشتی و ضدعفونی احتکار شده در سطح کرمانشاه

کشف 2 میلیون و 600 هزار عدد بسته بهداشتی احتکار شده توسط پلیس کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: از دیگر برنامه های پلیس در زمان شیوع کرونا اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بوده که در این راستا یک هزار و 205 دستگاه خودرو اعمال قانون و 420 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی 19 هزار و 816 دستگاه خودرو نیز به مبداء خود عودت داده شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا 4 هزار و 920 مورد بازرسی از مجتمع های تجاری، تفریحی، گردشگری، رستوران ها و ... صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا یک هزار و 378 واحد صنفی نیز که به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی داوطلبانه بی توجه بودند پلمب شدند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات پلیس گندزدایی معابر شهری کرمانشاه و برخی شهرستان ها بود که در این خصوص بیش از 600 هزار لیتر مواد ضدعفونی استفاده شد.

سردار جاویدان تاکید کرد: همه این اقدامات در راستای مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری در جامعه توسط پلیس انجام شده و همکاران ما همچنان تا مهار کامل آن در میدان حضور خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، از تلاش های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های استان قدردانی کرد و گفت: بدون شک مجاهدت های مدافعان سلامت برای همیشه در اذهان باقی می ماند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت از جمله دکتر نوروزی اولین شهید مدافع سلامت کرمانشاه که برای حفظ سلامت مردم جان خود را فدا کرد، گفت: جانفشانی این عزیزان قابل تقدیر و ستایش است.

سردار جاویدان در پایان گفت: پلیس به عنوان خدمتگذار مردم همواره در کنار مدافعان سلامت و کادر درمان خواهد بود تا با کمک هم و همراهی مردم شاهد غلبه بر بیماری کرونا باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۸۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان