//
کدخبر: ۲۵۴۹۸۵ //

اعمال قانون ۱۳۱۸ خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از اعمال قانون 1318 دستگاه خودروی متخلف در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان خبر داد.

اعمال قانون 1318 خودرو در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار "علی اکبر جاویدان" گفت: نیروی انتظامی همگام و هم دوش با سایر نهادهای خدمات رسان و همچنین عزیزان سختکوش در بهداشت و درمان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  و اجرای فاصله گذاری اجتماعی از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

وی در ادامه با تقدیر از همراهی و همکاری خوب مردم گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل رعایت فاصله اجتماعی، پلیس با هدف قطع این زنجیره تاکنون در ایستگاه های مرزبانی زیستی از ورود  18 هزار و 470 خودرو غیر بومی به استان جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اعمال قانون 1318 خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود:  از این تعداد 984 دستگاه خودرو مورد جریمه پنج میلیون ریالی قرار گرفتند و 334 دستگاه خودرو نیز به مدت یک ماه توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی با اشاره به تشدید طرح های مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محود و مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در استان نیز خبر داد و اظهار داشت: در اجرای این طرح در مجموع 2 میلیون و 500 هزار عدد لوازم بهداشتی شامل انواع، ماسک و دستکش، ژل ضد عفونی و الکل کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری 60محتکر و قاچاق کننده اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده در استان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده بعه مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جاویدان در پایان با توصیه به مردم به رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه تا ریشه کن شدن ویروس کرونا، تصریح کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرح تشدید مقابله با سرقت و سایر ناهنجاری های اجتماعی نیز در دستور کار کلیه یگان های اجرایی و عملیاتی استان قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۹۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان