//
کدخبر: ۲۵۰۶۲۰ //

موسوی: در خانه بمانیم تا باری اضافی بر شانه‌های خسته کادر درمانی کشورمان نیفزاییم

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با تمجید از پزشکان، پرستاران و سایر کارکنانی که درگیر مبارزه با ویروس کرونا در کشور هستند، از مردم درخواست کرد که رعایت بهداشت و ماندن در خانه‌های خود به قطع کردن چرخه منحوس کرونا کمک کنند.

موسوی: در خانه بمانیم تا باری اضافی بر شانه‌های خسته کادر درمانی کشورمان نیفزاییم
به گزارش فرتاک نیوز،

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی کوتاه از مردم خواست که با رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه‌های خود اجازه ندهند که بار اضافی بر شانه‌های خسته کادر درمانی کشورمان افزوده شود.

موسوی در این یادداشت نوشت:«امروز حسب ضرورت در جلسه‌ای کرونایی بودم که از ابتدا باید ماسک و دستکش می‌پوشیدم؛ از همین ماسک‌های نازک و معمولی! در طول دو ساعت جلسه شاید 10 بار از شدت اذیت شدن در نفس کشیدن و گرما ناگزیر شدم ماسک را در بیاورم یا نیمه بپوشم (البته دور از چشم بقیه و تقلب طور!) همان‌جا یاد پزشکان و پرستاران و پرسنل بیمارستان‌ها افتادم که ساعت‌های متمادی با لباس مخصوص و ماسک‌های چندلایه عاشقانه مشغول خدمت بی‌منت به همنوعان خود هستند. به غیرت و تعهد و عشق آنها به هموطنان خود درود می‌فرستم و دستشان را می‌بوسم. حداقل قدردانی ما از این جان بر کفان راه سلامت رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه است تا باری اضافی بر شانه‌های خسته کادر درمانی کشورمان نیفزاییم و چرخه انتقال این ویروس منحوس را قطع کنیم و #کرونا_را_شکست_دهیم!»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۶۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان