//
کدخبر: ۴۰۳۵۱۳ //

حمله کروس به مدیران بایرن: رفتارتان شرم‌آور بود

تونی کروس شیوه برکناری الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ را دور از شأن و اعتبار باشگاه بایرن مونیخ می داند.

حمله کروس به مدیران بایرن: رفتارتان شرم‌آور بود
به گزارش فرتاک نیوز،

برکناری الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ، دقایقی پس از قهرمانی بایرن در بوندسلیگا باعث شگفتی بسیاری شد و همچنان هم بازتاب‌های متفاوتی دارد. کان ادعا کرد که مدیران باشگاه به وی اجازه حضور در ورزشگاه کلن و شرکت در جشن قهرمانی احتمالی را ندادند. توماس مولر و جمال موسیالا نیز به این قضیه واکنش منفی نشان دادند. حتی گفته می شود شاید توماس توخل هم به نشانه اعتراض استعفا بدهد.

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، که سابقه چند فصل بازی برای بایرن را دارد، به شدت از این شیوه رفتار سران بایرن با دو مدیر خود متعجب است و گفت: «حرف های کان در مورد اینکه به او اجازه شرکت در جشن قهرمانی را ندادند، شنیدم و باید بگویم متاسفم. بایرن تصویری دور از شأن و اعتبار خودش ارائه داد. هم برای بازیکنان و به خصوص توماس توخل به عنوان مربی جدید، جای افسوس داشت که کان را کنار خود نداشتند.»

کروس ادامه داد: «برکناری کان آن هم به این شکل، باورنکردنی و شرم‌آور است. چرا دو مدیر ارشد باشگاه دقایقی پس از قهرمانی بوندسلیگا باید برکنار شوند؟ جشن قهرمانی بازیکنان نیز اینگونه خراب شد. چیز دیگری در این مورد نشنیده‌ام ولی به کان و صحت حرف‌های او اعتقاد دارم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۵۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان