//
کدخبر: ۴۰۳۲۳۸ //

گمانه‌زنی عجیب در فوتبال آلمان؛ توخل هم از بایرن مونیخ می‌رود

حواشی اخراج فوری دو تن از مدیران باشگاه بایرن مونیخ پس از قهرمانی این تیم در بوندس‌لیگا همچنان ادامه دارد.

گمانه‌زنی عجیب در فوتبال آلمان؛ توخل هم از بایرن مونیخ می‌رود
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که اخراج اولیور کان و حسن صالیحمیدزیچ از باشگاه بایرن مونیخ بلافاصله پس از برگزاری جشن قهرمانی این تیم در بوندس‌لیگا خیلی‌ها را شوکه کرد، خبری غیرمنتظره‌تر درباره این باشگاه منتشر شد؛ اینکه سرمربی تیم توماس توخل هم بایرن را ترک خواهد کرد.

برخی از رسانه‌های آلمانی با اشاره به اخراج کان و صالیحمیدزیچ که البته از مدت‌ها پیش احتمال آن وجود داشت، این تصمیم باشگاه را دارای تبعاتی دانسته‌اند که استعفای احتمالی سرمربی تیم هم جزو آنهاست. دلیل اصلی این گمانه‌زنی، ارتباط مستقیم کان و صالیحمیدزیچ (به ترتیب به عنوان مدیر اجرایی و مدیرورزشی پیشین باشگاه بایرن مونیخ) در برکناری یولیان ناگلسمان سرمربی سابق باواریایی‌ها با هدف روی کار آوردن توماس توخل است. طبق گزارش این رسانه‌ها، رفتاری که باشگاه بایرن مونیخ با کان و صالیحمیدزیچ داشته، توخل را برای ماندن در آلیانتس آره‌نا دچار تردید کرده است و دو کارشناس فوتبال آلمان نیز بر این موضوع تأکید داشته‌اند.

دیتمار هامان بازیکن سابق تیم ملی آلمان، گفت: زمانی که می‌بینید با اعضای باشگاه چگونه رفتار می‌شود، از خودتان می‌پرسید «آیا هنوز هم می‌خواهی در این باشگاه کار کنی؟» به همین دلیل من فکر نمی‌کنم خیلی بعید باشد که توماس توخل به میل خودش دست از هدایت بایرن مونیخ بکشد. اریک مایر دیگر کارشناس فوتبال آلمان پیش‌بینی جالب‌تری داشت و گفت: من فکر می‌کنم که روز دوشنبه توخل دیگر سرمربی بایرن مونیخ نباشد.»

گفته می‌شود اولیور کان و صالیحمیدزیچ با وجود مخالفت باشگاه با اخراج ناگلسمان، بر برکناری او و استخدام توخل تأکید داشتند.

در همین حال اما گمانه‌زنی‌های متفاوت درباره آینده کادر فنی باشگاه بایرن مونیخ صورت گرفته است، مبنی بر اینکه توخل با وجود اخراج دو حامی اصلی‌اش، در باواریا خواهد ماند و در تابستان یک خانه‌تکانی در تیمش خواهد داشت که به سبب آن 5 بازیکن تیم جدا خواهند شد. لیست سیاه توخل برای فصل نقل و انتقالات شامل دایو اوپامکانو، اوکاس هرناندس، رایان خراخونبرخ، دالی بلیند و نصیر مزروعی می‌شود. این پنج نفر، در طول فصل عملکردی بی ثبات داشتند و بعضاً با عملکرد ضعیف خود تیم را به زحمت انداختند به خصوص اوپامکانو که یکی از دلایل اصلی باخت بایرن به من‌سیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۲۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان