//
کدخبر: ۲۶۴۱۸۶ //
نشریه بیلد اعلام کرد؛

کوتینیو به بارسلونا برمیگردد

نشریه معتبر آلمان اعلام کرد بال برزیلی تیم فوتبال بایرن مونیخ در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و به تیم اصلی‌اش برمی‌گردد.

کوتینیو به بارسلونا برمیگردد
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه بیلد آلمان اعلام کرد که احتمال تمدید شدن قرارداد قرضی فیلیپه کوتینیو با بایرن مونیخ در پایان فصل جاری تقریباً صفر است.

کوتینیو تابستان سال گذشته با قراردادی قرضی برای یک سال به باواریایی‌ها پیوست و تا سی‌ام ژوئن (27 روز دیگر) هم با این تیم قرارداد دارد، اما ظاهراً عملکردش در این فصل طوری بوده که نه تنها نتوانسته نظر سران باشگاه را برای پرداخت مبلغ خرید قطعی او جلب کند بلکه آنها برای تمدید یک ساله قرارداد قرضی‌اش هم تمایلی نشان نداده‌اند.

چندی پیش کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده بود که این باشگاه قصد ندارد بند خرید قطعی کوتینیو از بارسلونا را فعال کند، اما الان به نظر می‌رسد که گزینه تمدید قرارداد قرضی این بازیکن نیز در دستور کار او و دیگر مدیران باشگاه باواریایی‌ قرار ندارد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که بازگشت کوتینیو به بارسلونا قطعی است و حتی امکان دارد که او پیش از تمام شدن کار بایرن مونیخ در این فصل از جمع سرخپوشان جدا شود. بایرن مونیخ در ماه آگوست باید در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند، اما با پایان یافتن قرارداد قرضی کوتینیو در انتهای ماه ژوئن شاید او در آن زمان در ترکیب باواریایی‌ها نباشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۱۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان