//
کدخبر: ۳۶۶۳۸۷ //

کروس: هرگز رئال مادرید را ترک نخواهم کرد

هافبک آلمانی رئال مادرید تاکید کرد که رابطه‌ای بسیار صمیمی با فلورنتینو پرس دارد. او جدایی‌ از بایرن و پیوستن به رئال را بهترین تصمیم دوران فوتبالی‌اش دانست.


کروس: هرگز رئال مادرید را ترک نخواهم کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از مارکا، تونی کروس بعد از قهرمانی با ژرمن ها در جام جهانی ۲۰۱۴ بایرن مونیخ را ترک کرد تا پیراهن رئال مادرید را بر تن کند. کروس در این مدت حضورش در رئال همواره از بازیکنان کلیدی و تأثیرگذار تیمش بوده است.

هافبک آلمانی رئال مادرید تاکید کرد که رابطه ای بسیار صمیمی با فلورنتینو پرس دارد. او جدایی‌ از بایرن و پیوستن به رئال را بهترین تصمیم دوران فوتبالی‌اش دانست.

کروس گفت: پیوستن به رئال مادرید بهترین تصمیمی بود که گرفتم. از این بهتر نمی توانستم تصمیم بگیرم. من در ۲۴ سالگی و زمانی که تنها یک فرزند داشتم راهی رئال شدم. من زبان اسپانیایی هم بلد نبودم و شرایط اصلا آسان نبود چرا که راهی بزرگترین باشگاه در جهان شده بودم.

او ادامه داد: یک بازیکن وقتی در بزرگترین باشگاه جهان بازی می کند باید تمرکز بالایی داشته باشد و همه چیز را با برنامه انجام دهد. من شروع خوبی در رئال داشتم و در ۱۰ روز نخست حضورم احساس می کردم که ۱۰ سال است که برای تیم بازی می کنم و این به خاطر شرایطی بود که باشگاه برای من به وجود آورد.

کروس درباره رابطه اش با فلورنتینو پرس رییس باشگاه رئال مادرید گفت: پرس مرد خوش قلبی است و از همان روز نخست به من گفت که از حضورم خوشحال است. من رابطه بسیار نزدیکی با آقای رئیس دارم. من ۸ سال است که در رئال مادرید بازی می کنم و اطمینان دارم که فلورنتینو پرس یک لحظه هم به فروش من فکر نکرده است. من با ۲۵ میلیون یورو راهی رئال شدم و باشگاه با فروش من می توانست درآمد زایی زیادی داشته باشد اما آنها از من راضی هستند و من هم از کشور در رئال بسیار خوشحال هستم و هرگز تیم را ترک نخواهم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان