//
کدخبر: ۳۹۸۵۲۲ //

علی دایی جذاب‌ترین گزینه مدنظر علیه مربیان سفارشی!/ مدیرعامل پرسپولیسی قید گزینه قلعه‌نویی را زد؟

علی دایی می‌تواند جذاب‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی امید باشد.

علی دایی جذاب‌ترین گزینه مدنظر علیه مربیان سفارشی!/ مدیرعامل پرسپولیسی قید گزینه قلعه‌نویی را زد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

رسانه‌هایی که تا همین دیروز به حبیب کاشانی بابت رد کردن پیشنهاد همکاری با مجتبی حسینی حمله می‌کردند،  امروز تغییر رویه دادند و با استناد به جلسه شب گذشته مهدی محمدنبی و امیر قلعه‌نویی با حبیب کاشانی ادعا کردند سرپرستی تیم ملی امید به گزینه موردنظر مهدی تاج می‌رسد، سرمربیگری نصیب مجتبی حسینی می‌شود که گزینه پیشنهادی امیر قلعه‌نویی است و پست مدیر فنی نیز نصیب حمید درخشان خواهد شد که نبی او را به کاشانی توصیه کرده؛ اما بعد از انتشار این خبر در یکی دو خبرگزاری، یکی از مدیران ارشد کمیته ملی المپیک گفت: بعید می‌دانم حبیب کاشانی زیر بار این توصیه‌ها برود، مگر حبیب کاشانی تدارکاتچی و مدیر تشریفات تیم ملی امید است که سرمربی، سرپرست و مدیر فنی این تیم را دیگران انتخاب کنند و مدیریتش با حبیب کاشانی باشد؟ تا جایی که ما اطلاع داریم قرار است حبیب کاشانی احکام سرمربی، سرپرست و در صورت نیاز مدیر فنی تیم ملی امید را صادر کند. شاید دوستان نظیر امیر قلعه‌نویی مهدی تاج و نبی افرادی را به کاشانی توصیه کرده باشند اما اختیار تام با حبیب کاشانی است و ما منتظر اعلام رسمی او می‌مانیم.

در همین خصوص اگرچه حبیب کاشانی فعلا سکوت کرده و هیچ حرفی نمی‌زند اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود او در تلاش است راهی برای عبور از این گزینه‌های سفارشی و توصیه‌ای پیدا کند و نیروهای مدنظر خودش را در تیم ملی امید به کار بگیرد. ساعاتی پیش شنیدیم جذاب‌ترین گزینه‌ای که حبیب کاشانی برای هدایت تیم ملی امید به آن فکر می‌کند علی دایی است. البته در اولین نشست حبیب کاشانی با امیر قلعه‌نویی، نام یحیی گل‌محمدی نیز به عنوان گزینه هدایت تیم ملی امید مطرح شده بود اما از آن‌جایی که یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس قرارداد دارد، به نظر می‌رسد حبیب کاشانی قید همکاری با او را زده و دنبال گزینه‌های دیگر رفته است.

فعلا در فضای مجازی نام‌هایی مثل ساکت الهامی، محمد ربیعی و مهدی تارتار برای هدایت تیم ملی امید مطرح شده و از آن‌ها و یک مربی خارجی به عنوان رقبای مجتبی حسینی نام برده می‌شود اما بدون شک علی دایی می‌تواند جذاب‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی امید باشد. باید دید آیا طی روزهای آینده خبری به صورت رسمی از پیشنهاد حبیب کاشانی به علی دایی برای هدایت تیم ملی امید منتشر می‌شود یا نه! علی دایی پیش از این پیشنهاد همکاری با تیم ملی را نپذیرفته بود. اگر او به تیم ملی امید هم نه بگوید، کاشانی ترجیح می‌دهد سراغ سه گزینه دیگرش برود و با ساکت الهامی، محمد ربیعی و مهدی تارتار مذاکره کند.

بعد از شکست سنگین پیکان و مجتبی حسینی مقابل نساجی مخالفت‌ها با انتخاب حسینی به عنوان سرمربی تیم ملی امید بیشتر شد. این مربی که گفته می‌شود طی ۴۰ بازی اخیر خود با پیکان تنها پنج برد در لیگ برتر داشته به دلیل نتایج اخیرش در کمیته ملی المپیک و حتی فدراسیون فوتبال از اقبال چندانی برخوردار نیست اما یک طیف خاص، امیر قلعه‌نویی را متقاعد کرده‌اند به حبیب کاشانی توصیه کند تیم ملی امید را به او بسپارد و این همان چیزی است که حبیب کاشانی با آن مشکل دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۵۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان