//
کدخبر: ۳۸۷۵۴۳ //
اظهارات جدید و مهم مهدی تاج

سرمربی تیم ملی در جزیره خارک انتخاب می‌شود!

با اظهارات امروز رئیس فدراسیون فوتبال، به نظر می‌رسد که پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی وارد فاز نهایی شده است.

سرمربی تیم ملی در جزیره خارک انتخاب می‌شود!
به گزارش فرتاک نیوز،

 رئیس فدراسیون فوتبال در ماه منتهی به پایان سال، روزهای بسیار شلوغی را پشت سر می‌گذارد و علاوه بر رسیدگی به موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی، برگزاری مجامع هیئت‌های فوتبال استان‌های مختلف را هم بر عهده دارد.

مهدی تاج که شب گذشته برای انتخابات هیئت فوتبال البرز به این استان سفر کرده بود، در حاشیه برگزاری آن، مقابل خبرنگاران قرار گرفت و نکته مهمی را در مورد آینده تیم ملی ایران مطرح کرد. رئیس فدراسیون گفت آن‌ها عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان ندارند و به دنبال این هستند تا با آرامش و طمانینه به بهترین انتخاب برسند. صحبتی که این گمان را به وجود آورد که تیم ملی با مربی موقت در بازی‌های دوستانه فروردین ماه شرکت می‌کند و سپس پس از پایان لیگ برتر و هم‌چنین بررسی دقیق درباره گزینه‌های خارجی اقدام به انتخاب سرمربی تیم ملی می‌کند.

اما در کمتر از ۲۴ ساعت، مهدی تاج حرف‌های تازه و مهم‌تری را به زبان آورده که نشان می‌دهد پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی وارد فاز جدی‌تر و نهایی شده است. رئیس فدراسیون فوتبال که برای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان فارس به شیراز سفر کرده بود در واکنش به سوال تکراری و هر روز خبرنگاران درباره سرنوشت نیمکت تیم ملی، جواب تازه‌ای به زبان آورد. او درباره انتخاب سرمربی تیم‌ ملی و تیم امید گفت: «جدا از اینکه سرمربی داخلی و یا خارجی خواهد بود تلاش می‌کنیم تا در فیفادی و بازی‌های دوستانه، تیم‌های ملی با سرمربی جدید خود در دیدارهای دوستانه به میدان بروند».

 

1804293

این برای اولین مرتبه است که تاج، یک زمان مشخص برای انتخاب سرمربی تیم ملی به اصحاب رسانه می‌دهد. موردی که حالا یک انتظار بزرگ برای جامعه فوتبال ایران به وجود آورده و باید دید در چندمین روز از اسفند ماه، خبر انتخاب سرمربی تیم ملی روی خروجی سایت فدراسیون قرار می‌گیرد.

اما تمامی این نکات را باید کنار بگذارید. چرا که مهم‌ترین نکته از مصاحبه‌ امروز مهدی تاج، در انتهای صحبت‌های ا‌و بود. رئیس فدراسیون انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی را با مانعی بزرگ، مواجه می‌داند که شاید همین مسئله تا حدودی سرنوشت نیمکت ایران را مشخص کند. تاج در این خصوص گفت: «برای انتخاب سرمربی خارجی مشکل مالی نداریم اما مشکل پرداختی باقی است که در صورت انتخاب مربی خارجی این مورد مشکل ساز خواهد بود».

موردی بسیار مهم که منشأ آن، تجربه تلخ عقد قرارداد با مارک ویلموتس است و شاید همین امر باعث شده تا شانس نشستن گزینه ایرانی روی نیمکت تیم ملی افزایش قابل توجهی پیدا کند و سکان هدایت تیم ملی بعد از ۱۲ سال بر عهده مربی ایرانی قرار گیرد. هر چه هست باید منتظر ماند و دید انتخاب فدراسیون برای سرمربی در روزهای باقی مانده از اسفند ماه کیست؟

1804294

جلسه بعدی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که در اسفند ماه است، طبق اعلام قبلی در جزیره خارک برگزار می‌شود و باید دید نظر نهایی اعضا درباره سرمربی تیم ملی چه خواهد بود. روندی که آن‌ها اختیارش را بر عهده مهدی تاج گذاشته‌اند تا گزینه اصلح را معرفی نموده و اعضای هیئت رئیسه پس از بررسی‌های تکمیلی، روی آن توافق کرده و سرمربی را اعلام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۵۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان