//
کدخبر: ۳۵۲۱۶۷ //

نکونام:‌ نشان دادیم که تا آخرین لحظه برای برد می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: می‌توانستیم بازی را راحت‌تر ببریم، اما یک لحظه خواب‌مان برد.

 نکونام:‌ نشان دادیم که تا آخرین لحظه برای برد می‌جنگیم
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد نکونام پس از تساوی یک بر یک فولاد مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: می‌دانستیم که از بازی چه می‌خواهیم و شرایط را پیش بینی کرده بودیم. می‌دانستیم پیکان به دنبال اشتباه ما است تا ضربه بزند. فکر می‌کنم در کل بازی موقعیتی به حریف ندادیم و در یک لحظه و با یک اشتباه ساده باعث شد گل بخوریم و بازی روان مان کم مانده بود که زیر سوال برود.

وی ادامه داد: در نیمه اول موقعیت های زیادی را خلق کردیم و نیمه دوم هم همینطور، اما متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم، اما خوشبختانه به حق مان رسیدیم. این نتیجه 2 بر یک کمترین حق مان بود به خاطر اینکه خیلی خوب بازی کردیم. می‌توانستیم ساده تر به پیروزی برسیم، اما یک لحظه خواب مان برد و غفلت کردیم. نشان دادیم که تا آخرین لحظه برای برد می‌جنگیم.

سرمربی فولاد عنوان کرد: یک ماه در عربستان بازی کردیم، بعد برگشتیم و با گل گهر و نفت و استقلال در گرما بازی کردیم. با اینکه شانس سهمیه نداریم اینکه بخواهیم این انگیزه را در بین بازیکنان نگهداریم، واقعا سخت است، اما نشان دادند که چه بازیکنان با کیفیتی هستند و روح بزرگی دارند. امیدوارم در دو بازی بعدی هم انگیزه بالایی داشته باشیم.

نکونام گفت: پیکان سخت گل می‌خورد و بازی فیزیکی را انجام می‌دهد، اما ما موفق شدیم دو بار به این تیم گل بزنیم. داور در این مسابقه به خوبی قضاوت و مدیریت کرد. برعکس بازی هفته قبل مقابل استقلال همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد و چگونه قضاوت کردند. اصلا به پنالتی کاری ندارم، اما زاهدی فر بازی را طوری اداره کرد که کاملا به ضرر ما شد. ما اعتراض کردیم و کارشناسان هم تایید کردند. باید به داوران جوانی که داریم بها بدهیم تا رشد کنند. ما هم وظیفه داریم که کمک کنیم. ما چون فوتبال بازی کرده ایم، می‌دانیم که کدام داور به نفع فوتبال قضاوت می‌کند. داور اگر به نفع فوتبال قضاوت کند، فوتبال ما رشد می‌کند. 

وی در مورد حضور خلعتبری با سن بالا در تیم فولاد گفت: من قبلا هم گفته ام بهترین بازیکنان لیگ سن شان بالای 30 سال است. من اصلا به سن توجه نمی‌کنم. عملکرد شیمبا را در این سه سالی که در فولاد حضور دارم ببینید. وقتی من آمدم گفت آخرین فصلم است و می‌خواهم خداحافظی کنم، اما با تمرین و زندی حرفه‌ای ادامه می‌دهد و یکی از بهترین نفرات ما است. سن یک عدد است. خلعتبری هم بازی من بوده و به نظرم یکی از بهترین بازیکنان با تجربه است. بزرگ است و بزرگی می‌کند. ما نیاز به چنین بازیکنانی داریم و بازیکنان بزرگ اهداف بزرگ را به تی تزریق می‌کنند.

سرمربی فولاد در مورد اینکه خودش ملی پوش بوده و در مورد دو بازی تدارکاتی تیم ملی در کانادا اظهار داشت: چه بگویم. آرزوی من موفقیت تیم ملی استو هرجا هم نیاز باشد تشویق و انتقاد می‌کنیم. من خودم تمام افتخارات فوتبالی‌ام را مدیوتن تیم ملی هستم. الان نمی توانیم ایرادی بگیریم، چون تصمیمات گرفته شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۱۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان