//
کدخبر: ۲۹۴۴۶۹ //

توضیحات سهیل مهدی درخصوص احتمال لغو بازی ها به خاطر آلودگی هوای تهران

در پی تشدید آلودگی هوا و پیش بینی ادامه این وضعیت طی روزهای آینده، کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران امروز به ریاست محسنی بندپی استاندار تهران تشکیل شد و او در سخنانی از ارایه پیشنهاد تعطیلی دو روزه تهران، دستگاه‌ها و بخش‌های اداری و خصوصی به معاون اول رییس جمهور خبر داد.

توضیحات سهیل مهدی درخصوص احتمال لغو بازی ها به خاطر آلودگی هوای تهران

این اتفاقات در حالی رخ داده است که در روزهای دوشنبه و سه شنبه تیم های استقلال، پرسپولیس و پیکان در تهران باید به مصاف حریفان خود بروند.

به گزارش فرتاک نیوز، دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم اراک روز دوشنبه و بازی پیکان – نساجی روز سه شنبه در ایستگاه دهم لیگ بیستم انجام می شود و بازی عقب افتاده پرسپولیس – سپاهان هم روز سه شنبه برگزار خواهد شد و تعطیلی دو روزه پایتخت ممکن این بازی ها را لغو کند.

 از این رو با سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تماس گرفتیم تا در آخرین وضعیت بازی ها قرار بگیریم. مهدی در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر تعطیلی تهران گفت: « هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است و اگربخواهند تصمیمی در این مورد اتخاذ کنند به صورت کلی ابلاغ می شود. برنامه بازی ها را اعلام کرده ایم و تا این لحظه اتفاق جدیدی رخ نداده است.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان