//
کدخبر: ۲۸۷۷۵۴ //

تکلیف برگزاری هفته دوم لیگ برتر مشخص شد

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت که جامعه فوتبال تلاش می‌کند در مبارزه با کرونا، الگوی خوبی برای سایر اقشار مردم باشد.

به گزارش فرتاک نیوز،

سهیل مهدی در پاسخ به این پرسش که آیا هفته دوم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود یا خیر، اظهار داشت: بله. همانطور که بارها اعلام کردیم، خوشبختانه تعامل بسیار خوبی با ستاد مبارزه با کرونا در ورزش داریم و عزیزان ما در ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال هم پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی اجرا کرده‌اند. فکر می‌کنم اگر عملکرد مقابله با کرونا در فوتبال کمی دیده شود، بسیاری از اصناف دیگر هم می‌توانند از آن بهره‌برداری کنند.

وی که با بخش خبری شبکه سوم سیما گفت‌وگو می‌کرد، خاطرنشان کرد: چون اتفاقات بین‌المللی زیادی افتاده و ما تجربه لازم را داریم، به سمت ریشه‌کن کردن ویروس حرکت کردیم. زمانی که دو تیم وارد ورزشگاه می‌شوند، ما تونل ضدعفونی نصب کردیم که در بسیاری از صنف‌ها و فروشگاه‌ها انجام نشده است. ما تست‌های PCR، خوداظهاری بازیکنان و مراقبت پزشکان تیم‌ها را داریم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال با بیان اینکه پزشکان باشگاه‌ها کنار پزشکان حاضر در بیمارستان‌ها زحمت می‌کنند، تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم الگوی خوبی برای جامعه باشیم و امیدوارم سربلند باشیم. با این حال سلامت مردم برای ما واجب است و تابع اوامر ستاد مبارزه با کرونا هستیم. امیدوارم به کنترل ویروس کرونا و انتقال شادی به منازل مردم کمک کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۷۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان