//
کدخبر: ۲۹۰۶۲۴ //

سهیل مهدی به درخواست استقلالی‌ها واکنش نشان داد

رئیس کمیته مسابقات می‌گوید نمی‌داند چه اصراری به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر است.

سهیل مهدی به درخواست استقلالی‌ها واکنش نشان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

باز هم بحث کرونا در لیگ برتر داغ شده و شایعاتی درباره تعطیلی بعضی از بازی ها عنوان شده است. سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اما به این شایعات واکنش نشان می دهد. خلاصه ای از حرف های او را می خوانید:

*: با توجه به شرایط و  قوانینی که قبل از شروع مسابقات اعلام کرده بودیم، اینکه شرایط و موارد ابتلا با حضور 5+11 بازیکنی که مبتلا نیستند مسابقات را ادامه خواهیم داد این اتفاق همچنان حاکم خواهد بود.علیرغم ناراحتی ما از ابتلای بازیکنان خوب ذوب‌آهن مسابقات را ادامه خواهیم داد. بازی امروز آنها مقابل شهر خودرو برگزار خواهد شد.

*نمی‌دانم چه اصراری به تعطیلی مسابقات است. این صحبت در جهت حفظ شرایط یک لیگ نیست.

*با توجه به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، موارد لازم را پیش بینی کرده بودیم. اتفاق جدید؛ اعمال پروتکل‌های سخت گیرانه در کشور قطر بود. از کمیته پزشکی اعلام کردند که این شرایط حاکم است در مسابقات قطر که اگر فرد مبتلا شود بقیه افراد هم تحت الشعاع آن قرار می‌گیرند و ممکن است مسابقات تحت الشعاع این امر قرار بگیرد، به ناچار مسابقه نساجی را لغو کردیم در حالی که در برنامه نبود. این تنش زیادی را به برنامه ما وارد کرد چون خیلی غیرمنتظره بود. فشاری که به جدول وارد می‌شود را سعی می‌کنیم در نهایت متوجه خود تیم پرسپولیس کنیم و به تیم‌های دیگر زیاد سخت نگیریم.

بازی سپاهان و پرسپولیس باید قبل از دربی برگزار شود. بحث آمرانه بودن قضیه یک بحث است و درخواست داشتنشان بحث دیگر. به هرحال یا قبل از این اتفاق می‌افتد یا بعد از آن. اگر قبل از این اتفاق بیفتد همه ما را محکوم به جانبداری می‌کنند. اگر بعد از آن اتفاق بیفتد ما را محکوم می‌کنند که به حرف تیم‌ها گوش نکردید و باز جانبداری از تیم دیگری می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۶۲۴ //
ارسال نظر
 
  • علی

    به آقای سهیل مهدی بگویید تبعیض بس است بع ضی تیم ها حتی با تعداد کمتر مشکوک به ک رونا هم بازی لغو می شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان