//
کدخبر: ۲۹۰۶۱۲ //

استقلال نباید امتیازی از دست بدهد!

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال تاکید کرد اگر این تیم می خواهد در لیگ بیستم موفق شود باید به همه دیدارهای پیش رو به عنوان یک فینال نگاه کند.

استقلال نباید امتیازی از دست بدهد!

مرتضی یکه در گفتگو با خبرنگار با اشاره به نتایجی که آبی پوشان در هفته‌های ابتدایی لیگ کسب کرده‌اند گفت: در طول چهار هفته گذشته استقلال تقریباً با یک ترکیب ثابت به میدان رفت. خیلی‌ها منتظر دیدن بازی مرادی و مهدی‌پور بودند اما این شرایط با صلاحدید کادر فنی فراهم نشد.

به گزارش فرتاک نیوز،این پیشکسوت فوتبال ایران خاطر نشان کرد: در حال حاضر مسعود ریگی مصدوم است و فرشید اسماعیلی هم شرایط خوبی ندارد. حال این سؤال مطرح است که آیا فکری از این دو بازیکن جدید استفاده خواهد کرد؟ این دو بازیکن در تیم‌های سابق خود عملکرد خوبی داشتند. باید منتظر ماند و دید که آیا آنها می‌توانند در استقلال تأثیرگذار باشند؟

وی در مورد دیدار روز دوشنبه که استقلال باید برابر صنعت نفت به میدان برود، اظهار داشت: نفتی‌ها توانستند در هفته سوم به پیروزی دست پیدا کنند، آنها با شرایط روحی خوب به تهران می‌آیند تا بتوانند اول به برد برسند و اگر نتوانستند حداقل امتیاز را کسب کنند.

مرتضی یکه ادامه داد: استقلال هم باید کاملاً این تیم را آنالیز و نقاط ضعف را شناسایی کرده که به پیروزی برسد. با توجه به شرایط موجود که دیاباته، ریگی و اسماعیلی در ترکیب حضور ندارند، فکری باید با یک ارنج بسیار خوب به مصاف نفت آبادان برود تا این دیدار را با موفقیت به پایان برساند.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال نباید امتیازی از دست بدهد. برد برابر نفت آبادان می‌تواند موقعیت آنها را در جدول بهبود ببخشد. اگر فکری و همکارانش می‌خواهند با استقلال در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کنند، باید تمام دیدارهای باقی‌مانده برای آنها یک فینال باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۶۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان