//
کدخبر: ۲۶۴۳۲۹ //

علی کریمی: تیم‌هایی که بریز بپاش داشته اند با شروع دوباره لیگ مخالف هستند

علی کریمی در پایان دیدار فوتبالی‌اش با علی کریمی به برخی موضوعات کنونی فوتبال ایران پاسخ داد.

علی کریمی: تیم‌هایی که بریز بپاش داشته اند با شروع دوباره لیگ مخالف هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

اسطوره فوتبال ایران بعد از مدت‌ها در میادین ظاهر شد تا سوژه جذابی برای اصحاب رسانه‌ محسوب شود. علی کریمی که امروز برای تقابل فوتبالی با عادل فردوسی‌پور حضور یافته بود، در زمان پایان بازی در واکنش به برخی سوالات خبرنگاران حاضر در محل دقایقی به صحبت پرداخت.

صحبت با علی کریمی از احتمال قهرمانی پرسپولیس در صورت عدم برگزاری مسابقات شروع شد. جایی که او معتقد است فاصله امتیازی تیم یحیی گل محمدی با نزدیک‌ترین رقبا باعث می‌شود تا سرخ‌ها را بتوان به عنوان قهرمان معرفی کرد: اگر لیگ برگزار نشود باید قهرمان مشخص نشود غیر از این نیست که! فکر کنم خود آنهایی که در فدراسیون هستند گفته‌اند اگر برگزار نشود قهرمان را مشخص خواهیم کرد.

علی کریمی در پاسخ به این موضوع که با شروع دور جدید تمرینات برخی از تیم‌ها مدعی حضور بازیکنان با تست مثبت کرونا در جمع خود شده‌اند گفت: باید پزشکان شخصی تیم‌ها مشخص کنند که چطور بوده است.

بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس صحبت جالبی درباره بازیکنان و اعضای مدعی کرونا نیز داشت و گفت: این بازیکنان از استراحت آمدند و تست دادند مثبت اعلام شده ولی حالا که در آمده و خودشان می‌گویند که اینطور نبوده است. اولا اگر واقعا بودند امیدوارم زودتر خوب شوند چرا که هیچ چیزی مهمتر از سلامتی نیست. بعد هم این‌ها باید برگردند به عقب و ببینند در زمان قرنطینه چه کردند که تست شان مثبت در آمده است.

علی کریمی در ادامه صحبت‌هایش بار دیگر روی قهرمانی پرسپولیس در صورت عدم ادامه مسابقات تاکید کرد و گفت: با این حال می‌توانستند با نشستی با مدیران و ... به یک نتیجه می‌رسیدند. اگر اکثریت می‌گفتند برگزار نشود که راه‌حلی انتخاب می‌شد و اگر می‌گفتند انجام شود که هیچی. بهرحال در مجموع اگر نخواهند برگزار شود باید قهرمان را انتخاب کنند و پرسپولیس با 10 امتیاز اختلاف صدر جدول است. اگر اختلاف امتیاز نزدیک بود طبیعتا این اتفاق می‌افتاد که قبول نکنند اما این اختلاف به شکلی است که باید کنار بیایند.

کریمی در ادامه کنایه‌ای هم به برخی باشگاه‌های خواهان تعطیلی مسابقات زد و گفت: ولی من فکر می کنم کسانی که توان خود را برای عدم برگزاری مسابقات می‌گذارند، مخصوصا مدیرعامل ها فکر می‌کنم به خاطر مسائل مالی باشد. مخصوصا تیم‌هایی که وضعیت مالی خوبی دارند اما بریز و بپاش زیادی دارند! وگرنه شما ببینید تیم هایی که وسط جدول و رو به پایین هستند چیزی نمی گویند. در نهایت باید تصمیم گیری درستی شود و قبل از هر چیزی سلامت بازیکنان در نظر گرفته شود. در فدراسیون ما مشخص نیست چه کسی تصمیم گیرنده است و این به مشکلات بازی ها اضافه می کند و ان شاالله تصمیم درستی گرفته شود.

اسطوره فوتبال ایران در واکنش به اینکه پیش از این در مناظره با مدیران فدراسیون به بحث‌هایی از اساسنامه اشاره کرده بود که اکنون به نظر می‌رسد حق با او بوده نیز گفت: آن موقع که یک سال و خرده ای پیش صحبت این موضوع را می کردیم همه خواب بودند حالا که نوش داروی پس از مرگ سهراب است و صحبت نکنیم درباره‌اش بهتر است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۳۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان