//
کدخبر: ۲۶۱۴۲۴ //

داستان هواداری که با عشقی جنون آمیز از دنیا رفت

ال لوکو جولیو، هوادار معروف آرژانتینی در سن ۷۹ سالگی جان خود را از دست داد.

 داستان هواداری که با عشقی جنون آمیز از دنیا رفت

به گزارش فرتاک نیوز، تشویق کردن تیم مورد علاقه یک عمل جنون آمیز کنترل شده است اما این موضوع در برخی موارد فراتر می رود و به یک عشق دیوانه کننده تبدیل می‌شود؛ موضوعی که باعث می شود یک شخص همه چیزش را برای تیم مورد علاقه اش فدا کند.

جولیو روک پرز که با نام ال لوکو جولیو شناخته می شد روز سه شنبه در سن ۷۹ سالگی جان خود را از دست داد. او متولد سال ۱۹۴۰ بود و به طور قطع می توان از ال لوکو به عنوان معروف ترین هواداران باشگاه گودوی کروز آرژانتین یاد کرد.

این هوادار که جان خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داد از همان ابتدا زندگی سختی را پشت سر گذاشت. مرگ پدربزرگ او اما همان چیزی بود که باعث شد تا ال لوکو در سن دوازده سالگی به گودوی کروز نقل مکان کند.

این هوادار مشهور آرژانتینی در روزهای جوانی در خیابان‌ها به همراه دوستانش کار جمع آوری زباله ها را انجام می‌داد. او این کار را به منظور فروش زباله برای تامین مایحتاج و مواد غذایی خود انجام می داد.

اتفاق تلخ دیگر زندگی ال لوکو اما زمانی رخ داد که یکی از نزدیکترین دوستان و به نوعی همکارش را از دست داد. اتفاقی که بر اثر برخورد کامیون به دوست ال لوکو رخ داد؛ موضوعی که باعث شد او به لحاظ روانی دچار مشکل شود و حتی بعد از آن اتفاق راهی بیمارستان هم شد.

ال لوکو بعد از مدتی دوباره به شرایط عادی زندگی بازگشت و در سال ۱۹۶۳ در شهرداری گودوی کروز مشغول به کار شد؛ جایی که تا سن ۶۰ سالگی و زمان بازنشستگی نیز در آن حضور داشت.

شاهکار زندگی ال کولو اما به زمانی برمی گردد که او در سن ۱۵ سالگی در یک قرعه کشی برنده شد اما در اقدامی جالب توجه و منحصر به فرد جایزه خود را به باشگاه محبوبش یعنی گودوی کروز اهدا کرد؛ پولی که در آن زمان کمک ویژه ای به آن باشگاه بود و حتی آنها در ساختن ورزشگاه شان تاثیر زیادی داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۴۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان